- Idag, 22:50
#1630397
Det SYNS inget galet (sprickor etc) på mitt minireservhjul från -07.Men ... det är ju faktiskt 19 år gammalt. Några tankar? Försöka få tag på ett nytt däck hos en välsorterad gummihandlare? Köpa komplett hjul hos Fulia? Finns dessa att få tag på?
Jag är väl inte speciellt orolig för att man inte skulle kunna linka hem om det blir punka, men nytt/nyare känns bättre. Alltför nojig? Tips?
Jag är väl inte speciellt orolig för att man inte skulle kunna linka hem om det blir punka, men nytt/nyare känns bättre. Alltför nojig? Tips?
- By Connys