- Idag, 08:14
#1618847
Hej
Ska byta alla rörliga delar på Frugans bil och detta är min fundering
Nollat motorn enligt markeringar, när jag ska montera låsningen bak på kammarna ser jag att avgaskam står rätt så fel (typ 8.10 istället för 9.15)
Då motorn gått helt vad jag tycker ok sen tidigare e min fråga bara enligt följande
Om jag nollar både kammar, och vev med tolkar.... Finns det nån risk att bilen går illa efter byte?
Givetvis kan felet bero på VVT-drevet men det e ju låst läge som e rätt och inte markeringen på det drevet, eller hur?
Ska byta alla rörliga delar på Frugans bil och detta är min fundering
Nollat motorn enligt markeringar, när jag ska montera låsningen bak på kammarna ser jag att avgaskam står rätt så fel (typ 8.10 istället för 9.15)
Då motorn gått helt vad jag tycker ok sen tidigare e min fråga bara enligt följande
Om jag nollar både kammar, och vev med tolkar.... Finns det nån risk att bilen går illa efter byte?
Givetvis kan felet bero på VVT-drevet men det e ju låst läge som e rätt och inte markeringen på det drevet, eller hur?