wiggan skrev:Finns det nått snyggt sådant?Vad jag vet så finns det inget sådant till V70N..
Var köper man det?
//Daniel
Men jag tror att det är på g till den, det är några på TPC som skulle starta att plasta en front + eventuelt sidokjolar mm mm....
Moderator: Moderatorer
wiggan skrev:Finns det nått snyggt sådant?Vad jag vet så finns det inget sådant till V70N..
Var köper man det?
//Daniel
Webbmaster skrev:Om min Engelska är okey :roll: så står det väl i mitt första inlägg att det går att sätta S60:s body kit på en V70…men man måste göra lite ”modifikations”...eller har jag fattat det helt fel????tror mig har lagt en hel vinter på det snart inga små modifikationer :lol: :lol:
v70r awd 04 skrev:Webbmaster skrev:Om min Engelska är okey :roll: så står det väl i mitt första inlägg att det går att sätta S60:s body kit på en V70…men man måste göra lite ”modifikations”...eller har jag fattat det helt fel????tror mig har lagt en hel vinter på det snart inga små modifikationer :lol: :lol:
Webbmaster skrev:hm få se när det blir klart börja tappa tålamodet :twisted: :twisted:v70r awd 04 skrev:Webbmaster skrev:Om min Engelska är okey :roll: så står det väl i mitt första inlägg att det går att sätta S60:s body kit på en V70…men man måste göra lite ”modifikations”...eller har jag fattat det helt fel????tror mig har lagt en hel vinter på det snart inga små modifikationer :lol: :lol:
Okey...vi måste ju få se bilder på resultatet (HMM)
Ja, vardagligt kör jag specifikt PURE. Mä[…]
Misstänkte att det var pinnen där, n&a[…]
Då har du en bensindriven fyrcylindrig VEA-m[…]