av Macce766 - ons 10 aug 2022, 09:13
- ons 10 aug 2022, 09:13
Hej, jag är ny i detta forum men jag har läst väldigt många trådar om mitt problem utan att det löser sig så jag försöker
att fråga istället.
Som tråden beskriver så får jag inte bukt med ABS lampan!!
Har inte de fysiska felkoderna som utlästes men det som hade lästs ut var att:
Vänster fram, var troligt att abs ringen var trasig för det indikerade olika hastighet
Hydralpumpsmotor var felande
Styrlägessensor trasig
Så det som gjorts efter det är att ringarna fram är bytta, testat två styckna begagnade ABS styrenheter samt att jag testade att byta till en ny hydralmotor på befintligt paket, batteriet av alla ggr men inget hjälper. Jag har inte varit tillbaka för nya felkoder och jag har inte bytt styrlägessensor än men det känns som inget händer..
Har någon några kloka ideer på detta, blir tokig av att bara köpa delar som inte gör någon nytta
//M
att fråga istället.
Som tråden beskriver så får jag inte bukt med ABS lampan!!
Har inte de fysiska felkoderna som utlästes men det som hade lästs ut var att:
Vänster fram, var troligt att abs ringen var trasig för det indikerade olika hastighet
Hydralpumpsmotor var felande
Styrlägessensor trasig
Så det som gjorts efter det är att ringarna fram är bytta, testat två styckna begagnade ABS styrenheter samt att jag testade att byta till en ny hydralmotor på befintligt paket, batteriet av alla ggr men inget hjälper. Jag har inte varit tillbaka för nya felkoder och jag har inte bytt styrlägessensor än men det känns som inget händer..
Har någon några kloka ideer på detta, blir tokig av att bara köpa delar som inte gör någon nytta

//M