Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Loner
Räcker upp handen!

Jag har sånna i bakdörrar och i skuff.

Valde sånna istället för att tona då jag avskyr tonade rutor under den mörka årstiden, och den är ju lång i norrland.. För jag vill kunna se ut!

/L
Användarvisningsbild
av Raggz
köpte dom idag, och sån tur man hade att det var x-pris på just den satsen. 575 kr.
Ganska ok faktist
Användarvisningsbild
av Cimmen
AWWD skrev:Undertecknad har varianten som rullas ihop, typ rullgardin, på bakdörrarna;
http://acctest.semcon.se/sv-SE/P2X/comf ... 249364.htm

Har funkat utmärkt!

/AWWD
Passar dom även på framdörrarna, dom nerrullningsbara altså???? Jag vet att det är olagligt men vi har ju en liten och jag gillar inte att åka omkring med nalle-puh i framrutan som det är idag bara för att lillen ska slippa solen. En mörk variant som på ett enkelt sätt kan rullas ner när hon inte är med skulle vara optimalt.
Användarvisningsbild
av greeeken
Ha lillen bak istället.
Då kan du ha solgardiner och slippa vara olaglig.
Användarvisningsbild
av Cimmen
greeeken skrev:Ha lillen bak istället.
Då kan du ha solgardiner och slippa vara olaglig.
Försök få in det i min tanta... 8)
av Kena
Nånn som prövat latja med en grinande liten i baksätet från förarstolen....det är alltid trevligt att komma hem...in one piece. Då får det nog hellre sitta en Nalle puh i fönstret.
Användarvisningsbild
av ragge1
Loner skrev:Räcker upp handen!

Jag har sånna i bakdörrar och i skuff.

Valde sånna istället för att tona då jag avskyr tonade rutor under den mörka årstiden, och den är ju lång i norrland.. För jag vill kunna se ut!

/L
Hur är det när man skall hissa ner rutor,
Användarvisningsbild
av Mikko
Jag har också såna och dem sitter fast med clips innanför gummilisterna. Enligt Volvo ska man kunna åka i 90 km/h med rutorna nere utan att dem lossnar. :lol: Så det är inga problem med att hissa rutorna upp och ner med gardinerna monterade.

Bilruta-strömställare.JPG Bilia sä[…]

Jo,bra med mellanservice men att det skulle p&arin[…]

Verkstad Uppsala

Hej Ny på forumet men det känns ju bra.[…]

Sport chassi

Hej alla Jag har en v70 momentum med sport chassi[…]