Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av kokse
har köpt R mätare till pärlan och undrar om d är nån som gjort d så jag vet om d passar pass på?
av kokse
alltså monterat d i sin snikis...
av CANBus
nja,det beror ju på årsmodell....R:en kom 04:a och då ett annat CAN system, ska du ha det i en äldre bil så är det bara glömma, och dessutom måste det vara flång nytt, så du kan ladda mjukvaran..begat kan du inte ladda om..
av kokse
ok!
ja d är nytt men d skulle sitta i en 01a... bara att tänka en gång till då :cry:
av CANBus
ja det funkar sig inte...
av CANBus
*host* ja, med 18 skruvmejslar senare och lite lödat..
av Alminjo
svaret är fortfarande att det GÅR men om han nu lyckas de vette fan..
av CANBus
ja det är klart man kan demontera det i molekyler och sätta ihop det i sitt ordinarie DIM..
av Pebben
CANBus skrev:nja,det beror ju på årsmodell....R:en kom 04:a och då ett annat CAN system, ska du ha det i en äldre bil så är det bara glömma, och dessutom måste det vara flång nytt, så du kan ladda mjukvaran..begat kan du inte ladda om..
Jag blir så trött... Samma skitsnack på många återförsäljare. "Det går inte". Allting går men det är bara olika jobbigt. Det är klart att det går att montera R panel på en -01.

Den har inte B&W, det är Harman Kardon...[…]

Tinol löste du felet?

Transmissionsolja till M66

Det jag med säkerhet vet är att det st&a[…]

Volvo car UX

Som Bilia sa till mig så dom bilar som f&ari[…]