Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av jonas t5
Om ni vill ha hjälp med ac finns en kille i Örebro som hjälper er til halva priset( i vissa fal 1 tredje del av priset) alla märken.
Användarvisningsbild
av Brainy
Det där kändes som ett rätt meningslöst inlägg, vore det inte för att jag behöver fylla på så hade jag inte brytt mig om att svara.

Namn på firman?

/Anders
av jonas t5
Om det är så meningslöst kan du åka till rejmes och lämna i bilen för felsökning och rep för en billig peng.
Användarvisningsbild
av CarMan
jonas t5 skrev:Om det är så meningslöst kan du åka till rejmes och lämna i bilen för felsökning och rep för en billig peng.
i mina ögon ser det ur som det är du som är "killen" som gör billiga ac jobb & du försöker ragga kunder genom billig reklam

här har vi ett typexempel på at man kan bli lurad, han skriver att han är billig (allt som skrivs på ett forum är sant) det görs ingen pris gemförelse, hur vet vi att ha göra exakt samma jobb med exakt samma garantier till halva priset (halva priset på vems pris?)
Användarvisningsbild
av Brainy
jonas t5 skrev:Om det är så meningslöst kan du åka till rejmes och lämna i bilen för felsökning och rep för en billig peng.
Det var menlöst iom att du inte lämnade någon som helst information! Som jag då efterfrågade.

Men ska du vara så otrevlig (även jag misstänker att carmans gissning stämmer) så går jag hellre till rejmes. Nu finns iofs inte rejmes där jag bor och det är inte Volvon det gäller, men men...

Kunde ju ha varit intressant då jag kommer vara mycket i örebroområdet närmsta månaderna men som sagt, jag betalar hellre lite mer till någon som har en vettig attityd och som jag inte behöver snoka igenom hela Örebro för att hitta :wink:

/Anders
Användarvisningsbild
av Loner
Fel forum!

Låser!
/Loner
Volvo 945 STARTAR EJ

Startspärren klipper väl bara soppan? […]

Körde med husvagn till och från Kroatie[…]

Ny Kartuppdatering

Det vet jag inte heller. Skulle kunna fråga […]

Plockade bort fläkten o den kändes bra, […]