Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Octopussy
Blir galen av min inbyggda telefon. Får den inte att ringa i kupen. Hur jag än gör ringer den bara i telefonen i armstödet. Jag har läst manualen hundra gånger utan att bli specielt mycket klokare.

Hur gör jag för att använda telefonen i kupen?

Jag har en S60 2,4 2002
Användarvisningsbild
av CarMan
funkar bara sekritess luren så är endra luren ej pålagd korekt, eller så är den trasig, alternativt att luthållaren är trasig
Användarvisningsbild
av born52
Har också en fråga angående telefon:Varenda gång jag vrider av tändningen så nollas min pin kod.Måste man verkligen skriva in ny pin-kod varje gång
Användarvisningsbild
av CarMan
born52 skrev:Har också en fråga angående telefon:Varenda gång jag vrider av tändningen så nollas min pin kod.Måste man verkligen skriva in ny pin-kod varje gång
nej du kan sätta på o stänga av pinkod kontroll. detta är en parameter på ditt SIM kort o kan göras i en annan telafon om du har svårt o hitta i denna
Användarvisningsbild
av Octopussy
Luren är pålagd i armstödet. Det skumma är att en dag fungerade det perfekt och nu fungerar det inte längre.
Användarvisningsbild
av cycler
Kan ju vara glappkontakt??

Bara för att luren ligger på plats betyder ju inte attt det skall funka för det...

/C
Användarvisningsbild
av CarMan
det är en magnet kontakt som styr om luten är på eller av. går hyfsat enkelt att via en extärn magnet kolla om det är fel på lut eller hållare, sen bytar man den trasiga delen

Precis! Man kan hävda att det är kö[…]

När jag släpper upp bromspedalen knarrar[…]

XC70 2016

Vi har just en XC70 från 2016 på g&ari[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Har man bytt mycket grejer kan det ta en stund i[…]