Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av exup
Bilen ifråga är en V70 classic momentum 170Hk - 07 Lunar guldmetallic.Jag valde till automatlåda,delbartdrag,m-värmare,vinge,17" Tucana fälgar,tonade rutor,och momentum paketet.Jag ville egentligen ha 18" Nebula fälgar,men Bea(Tjejen) grymtade nåt om komfort å däckkostnader?Lev tid ca 6-8veckor,jag kommer att få den i slutet av Mars.Någon som har en med Tucana fälgar å bild kan väl slänga upp den här så får jag se :D Det enda är väl egentligen fälgarna som jag är osäker på :???:
Skickar med en bild exakt hur den kommer att se ut:

Bild
av OC-RA
Den ser väl helt okej ut med dom fälgarna, men det finns en anledning till att man inte ska tala om vad allt kostar och ev försämring av åk comfort. Gör man det så har man som du , "bara" 17" när man kan ha 19" och en sänkningssats. Det gäller att ha en hel massa svävande svar samt en del rent skitsnack när dom frågar. Det brukar fungera , men inte den här gången, frugan är just nu på Canarieöarna (jag vet men vad gör man inte för en omgång 19") medans jag är hemma i slasket. Men snart är det vår och då är det glömt när sommardäcken åker på. :lol:
av boeder
exup skrev:Bilen ifråga är en V70 classic momentum 170Hk - 07 Lunar guldmetallic.Jag valde till automatlåda,delbartdrag,m-värmare,vinge,17" Tucana fälgar,tonade rutor,och momentum paketet.Jag ville egentligen ha 18" Nebula fälgar,men Bea(Tjejen) grymtade nåt om komfort å däckkostnader?Lev tid ca 6-8veckor,jag kommer att få den i slutet av Mars.Någon som har en med Tucana fälgar å bild kan väl slänga upp den här så får jag se :D Det enda är väl egentligen fälgarna som jag är osäker på :???:
Skickar med en bild exakt hur den kommer att se ut:

Bild
Liknar min bil, grattis, men du om de tonade rutorna är "rökta" skippa detta och använd solfilm istället, mkt snyggare och inte den där gröna mjölkiga looken. Annars läcker.
Användarvisningsbild
av iaken
Säg till när du ska sälja fälgarna :P
Användarvisningsbild
av Loner
Snyggt.. inte sett dom där fälgarna live än...

/L
Användarvisningsbild
av jiha
Kan ta lite kort nästa vecka när jag har hämtat ut min classic.

// jiha
Användarvisningsbild
av exup
Den jag tittade på som hade den toningen jag skulle få på min var snygg ialf,det var just på en lunarguld med.Det var bla det som fick mej att välja denna färg,toningen blir väldigt jämn om man säger,ser fabriksgjort ut :wink:
Användarvisningsbild
av exup
jiha skrev:Kan ta lite kort nästa vecka när jag har hämtat ut min classic.

// jiha
Gör det o släng upp dom här sen :D
Användarvisningsbild
av exup
OC-RA skrev:Den ser väl helt okej ut med dom fälgarna, men det finns en anledning till att man inte ska tala om vad allt kostar och ev försämring av åk comfort. Gör man det så har man som du , "bara" 17" när man kan ha 19" och en sänkningssats. Det gäller att ha en hel massa svävande svar samt en del rent skitsnack när dom frågar. Det brukar fungera , men inte den här gången, frugan är just nu på Canarieöarna (jag vet men vad gör man inte för en omgång 19") medans jag är hemma i slasket. Men snart är det vår och då är det glömt när sommardäcken åker på. :lol:
Hahaha
av Noodles
Ser rätt låg och fin ut på bilden, antar att den verkliga bilen kommer vara 'något' högre.

Upp med bilder på den så fort du kan!! :)
Säkra bakluckan vid frakt?

I sådana fall brukar jag kroka på sl&a[…]

Klossar byttes runtom vid 6000 mil. <...> T[…]

Någon skillnad om du kör och gasar elle[…]

Motorvärmare 850

Tack för era svar. Det blir en slangvärm[…]