Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av matand12
Nån som har en idé på hur man får tag i kontantkort (stora modellen).

Ska tydligen vara max 8kb -kort å dem tillverkas inte sedan länge vad operatörerna uppger.

kanske nån av er har ett ligganddes i byrålådan??

pm:a isåfall
av matand12
Glömde å ange att jag skall ha det till en gammal S 80. originalm onterad telefon.
av Frigge
Efter lite påtryckningar "brukar" operatörerna kunna hitta fungerande kort.
av Daddan
Jag hade inga problem med comviq kontantkort. Säg bara till att du vill ha ett UTAN 3G, alltså ett 2G stort kontantkort med så litet minne som möjligt (jag tror jag fick ett standard 2G och det funkar)!
av northernlight
Daddan skrev:Jag hade inga problem med comviq kontantkort. Säg bara till att du vill ha ett UTAN 3G, alltså ett 2G stort kontantkort med så litet minne som möjligt (jag tror jag fick ett standard 2G och det funkar)!
Jag har också comviq kontant kort i min....funkar utmärkt
av Marbas
Min far försökte få "gamla" kort till Nokia telefoner som han har fast monterade i sina bilar, från Telia. Det var stört omöjligt (försökte själv och även genom RingUpp). Slutade med att han fick köpa ny telefon och installera den istället.
av Daddan
Jag hade som sagt inga problem till min gamla Nokiatelefon. Din far gav upp för lätt eller pratade med fel person och hade för mycket pengar (installera en ny telefon! :o) ;)
Användarvisningsbild
av Peter KZ
Marbas skrev:Min far försökte få "gamla" kort till Nokia telefoner som han har fast monterade i sina bilar, från Telia. Det var stört omöjligt (försökte själv och även genom RingUpp). Slutade med att han fick köpa ny telefon och installera den istället.
Telia håller på att ta fram nya 2G kort för gamla telefoner.
Användarvisningsbild
av Chrasher
Vi köpte ett nytt kontantkort hos telia..funkade klockrent...men vi hade kanske bara tur. :D
av mpower
Jag kör med tvillingkort från telenor och jag har 3G och det funkar fint i
min V70N-00
Volvo 945 STARTAR EJ

Jag hade problem med lambdasond i ett halvår[…]

Precis! Man kan hävda att det är kö[…]

När jag släpper upp bromspedalen knarrar[…]

XC70 2016

Vi har just en XC70 från 2016 på g&ari[…]