Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Tjena jag undrar en ganska viktig sak för min del..
Jag har inte det stora stereo-paketet så jag har ett högtalargaller uppe på instrumentpanelen och tänkte plocka bort det men finns det någon typ av fack man kan "slänga" ner där?
Någon som vet det o vart det finns?

Mvh Tobias
Senast redigerad av 1 Lövet, redigerad totalt 0 gånger. Anledning: tänk på att skriva en beskrivande rubrik
Antagligen för att de inte vill att saker lätt ska flyga runt därifrån vid en olycka samt hålla saker som lämnar reflektion i framrutan borta, snickarbilar undantaget, de krocktestas väl inte ens? :-)

Kan man inte enkelt montera en högtalare där annars?
Micce1980 skrev: tis 27 nov 2018, 13:23 Antagligen för att de inte vill att saker lätt ska flyga runt därifrån vid en olycka samt hålla saker som lämnar reflektion i framrutan borta, snickarbilar undantaget, de krocktestas väl inte ens? :-)

Kan man inte enkelt montera en högtalare där annars?
Borde ju iofs gå att göra något snyggt med gallret som lock.
2ägaren skrev:
20160621_104158.jpg
Bara att börja fixa och snickra. Själv kapade jag ur i gallret för att sänka ner en 4" skärm där.
Det var snyggt.
Kunde ej bestämma mig för vilken skärm man skulle ha till backkameran..blev skärm i backspegelen men hade jag sett detta innan hade jag nog valt det ist..

Kolla på- Kul på Hjul -på YT,dom[…]

Varför inte bara köpa en läsare?

Bensinpriser v2

Iran har tydligen attackerat och satt eld på[…]

Dags för mig att byta belägg fram, har[…]