Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av karlssonrobin
I min v70 -04 så får jag inte nått ljud i högtalaren, eller rättaresagt det låter ju i högtalaren när jag trycker på telefon knapparna men jag får ingen ringsignal och kan inte höra den jag pratar med i högtalaren i nackstödet. så ringerjag så måste jag använda luren. nån som har nått förslag på vad som är galet? självklart så har jag ringsignal på och allt sånt :roll:
av Frigge
Kolla brytaren till x-traluren och se till att x-tra luren ligger i ordentligt i hållaren. Den har en magnetbrytare och symtomet du beskriver låter som att den i sitter i ordentligt.
Användarvisningsbild
av CarMan
alla gånger så går din telefon konstant på sekritess luren & oftast är det för att den inte är tilbakastoppad som den ska vara, men vist kan den vara trasig.
av Claes75
Har haft samma problem (S60MY-04). Sambon tryckte inte i sekretessluren ordentligt och våldade ner armstödet. Trasig spärr i armstödet till luren. Lite konstig konstruktion som är gjord för att gå sönder. Lätt att bryta sönder. Plastbiten under armstödet kostade typ 600kr på Volvo, fick en hel mittkonsol på Jkpg bildemontering för 300kr. Tur att dom hade en i samma färg och med telefon.

Volvo v70 reglermotorer flera stycken stannat p&ar[…]

Tack för ditt svar. Menar du att skruva loss […]

OM RYSSEN KOMMER

+20 miljoner svalt ihjäl i Sovjet/Ryssland u[…]

Hejsan! Fick du ordning på detta fel? Har pr[…]