Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Hamster
Jag försöker och stoppa in min CD-kassettadapter i v70s bilstereo. Men kassettspelare bara vänder från A till B sen tillbaka några ggr och sen spotta ut den. Har ni andra provat med CD-kassettadapter eller vet någon om varför den inte funka? eller kanske det inte fungera på dagens kassettbandspelare. Jag tänkte ljudet måste blir bättre än Mp3-sändare i och med frekvensomfången på radio är sämre än på kassettspelare.
Användarvisningsbild
av Gizz
Hamster skrev:Jag försöker och stoppa in min CD-kassettadapter i v70s bilstereo. Men kassettspelare bara vänder från A till B sen tillbaka några ggr och sen spotta ut den. Har ni andra provat med CD-kassettadapter eller vet någon om varför den inte funka? eller kanske det inte fungera på dagens kassettbandspelare. Jag tänkte ljudet måste blir bättre än Mp3-sändare i och med frekvensomfången på radio är sämre än på kassettspelare.
Jag har varit med om samma sak en massa gånger. Det brukar hjälpa med att snurra lite på hjulen för att få dom till att snurra lätt innan den går in i kassetspelaren. Då brukar det fungera bra.

98oktan

Instabil styrning (XC70 -16)

Som allerede nevnt: Främre länkarms buss[…]

Motorproblem

Hej, Jag har fått ett problem med min V70-09[…]

D4 VEA dricker olja

Nu är allt klart för att lyfta i motorn […]