Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av nuttytompa
Någon som har problem med att få telefon/mail kontakt med kundmottagare på aktoriserad verkstad där ni bor.

I staden där jag bor är det stört jävla omöjligt.

Gjorde en förfrågan på service via webbformulär tog 2månader innan jag fick svar!

Carman och Hellrider era åsikter i ämnet är ointressanta.
Användarvisningsbild
av CarMan
kände att jag var tvungen att skriva nått, då man blir lite provoserad o undrar varför man onte får säga vad man tycker, eller om jag hade haft ett svar (vilket jag inte har ) svara på varför det kunde vara så som det var, för det är ju oftast ett svar man vill ha när man frågar nått.

men så som frågan är ställd så verkar det inte som han vill ha ett svar eller en lösning på problemet, han verkar vara ute efter nån sorts underökning, hmm...

får man fråga vad syftet är med undersökningen?
är det underlag för nån tidningsartingen ?

eller ska du bara fylla forumet med massa ointresant goja som inte kan hjälpa nån en något överhuvudtaget?

hursomhelst så ser jag ingen anledning til att lägga denna fråga i "P2" forumet....
av nuttytompa
CarMan skrev:kände att jag var tvungen att skriva nått, då man blir lite provoserad o undrar varför man onte får säga vad man tycker, eller om jag hade haft ett svar (vilket jag inte har ) svara på varför det kunde vara så som det var, för det är ju oftast ett svar man vill ha när man frågar nått.

men så som frågan är ställd så verkar det inte som han vill ha ett svar eller en lösning på problemet, han verkar vara ute efter nån sorts underökning, hmm...

eller ska du bara fylla forumet med massa ointresant goja som inte kan hjälpa nån en något överhuvudtaget?

hursomhelst så ser jag ingen anledning til att lägga denna fråga i "P2" forumet....
Ja du, suck !
Att inte förså vad trådar handlar om är ju ditt signum.
Ber dig igen, din åsikt är ointressant!
Användarvisningsbild
av Mr H
nuttytompa skrev:Någon som har problem med att få telefon/mail kontakt med kundmottagare på aktoriserad verkstad där ni bor.

Gjorde en förfrågan på service via webbformulär tog 2månader innan jag fick svar!

Svar nej! Jag ringer eller åker dit. Enklaste sättet att få svar direkt....
av Hellrider
nuttytompa skrev:
CarMan skrev:kände att jag var tvungen att skriva nått, då man blir lite provoserad o undrar varför man onte får säga vad man tycker, eller om jag hade haft ett svar (vilket jag inte har ) svara på varför det kunde vara så som det var, för det är ju oftast ett svar man vill ha när man frågar nått.

Ja du, suck !
okej,så du skriver bara rätt ut i luften utan att vilja ha någon respons då eller?2månader senare kan jag ju inte tänka mig att du fått något svar iaf,då hade dom nog raderat din förfrågan för länge sen.
av nuttytompa
Mr H skrev:
nuttytompa skrev:Någon som har problem med att få telefon/mail kontakt med kundmottagare på aktoriserad verkstad där ni bor.

Svar nej! Jag ringer eller åker dit. Enklaste sättet att få svar direkt....
Bara att gratulera till en fungerande mottagning,kul att höra.
Här möts man av "Hej våra kundmottagare är upptagna med kund....försök senare."
Har lämnat meddelande också men inte heller det fungerar.
Åka dit är inget alternativ för mig. Jag inte har tid med det.
av Dykaren
Jag har en bra kontakt med dom på "min" verkstad. Inga som helst problem att få tag på den jag ska ha tag på. Dom är noga med att ringa upp när det är sagt och ringer hellre en gång extra istället för en gång för lite!!
av nuttytompa
Dykaren skrev:Jag har en bra kontakt med dom på "min" verkstad. Inga som helst problem att få tag på den jag ska ha tag på. Dom är noga med att ringa upp när det är sagt och ringer hellre en gång extra istället för en gång för lite!!
Roligt att höra som sagt.
Undra om man skulle ta och flytta söderut. :D
av nuttytompa
Hellrider skrev:
nuttytompa skrev:

Ja du, suck !
okej,så du skriver bara rätt ut i luften utan att vilja ha någon respons då eller?2månader senare kan jag ju inte tänka mig att du fått något svar iaf,då hade dom nog raderat din förfrågan för länge sen.
Jag vill ha respons absolut, men inte från dig och Carman!
För man förväntar sig bara en massa korkade svar, och mycket riktigt!
Dom sökte mig i ett annat ärende och då passade det bra att använda
min förfrågan som förevändning med kommentaren - oj såg din förfrågan
bla bla bla.
av Hellrider
nuttytompa skrev:
Hellrider skrev:
nuttytompa skrev: Ja du, suck !
Jag vill ha respons absolut, men inte från dig och Carman!
För man förväntar sig bara en massa korkade svar, och mycket riktigt!
Dom sökte mig i ett annat ärende och då passade det bra att använda
min förfrågan som förevändning med kommentaren - oj såg din förfrågan
bla bla bla.
byt verkstad då
Värme i kupén laddhybrid

Om man endast får varmluft in i kupén[…]

Vårda v90 2025

Sådana skador är vanligt förekomma[…]

Optimering

har labbat med boxar förr i tiden och kan s&a[…]

Byte kylare S60 2.4T automat

Hej! Jag och sonen håller på att byta […]