Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av lassre
Hej, har läst igen lite trådar utan att hitta nån som har samma problem.

När ja försöker starta blinkar den på i nån sekund sen slår den av. Inte ett liv i brännaren. Kopplade in vida idag å fanns ingen felkod.

Kan tillägga att ja hade den inne på volvo förra året å dom konstaterade att brännaren funkar klockrent. Dom kunde köra den manuellt genom datorn. Men dom behövde tid för mer felsökning. Och snål som man är så har ja inte bokat nån tid för tänkte försöka själv. Men de händer inget när man försöker starta från bil.

Så tacksam för alla tips.
av lassre
Nej den startar inte på tiderna heller.

Har även en 2,4d -06a å den kan ja starta när som helst. Iaf om ja sätter parkeringvärmare på ON.
av lassre
Hur låser ja upp isf för har inga larm i vida? Har lyft pluspol på batteriet med det är ingen skillnad.

Hur å vart hittar ja så ja kan köra den? Har endast haft vida en vecka å har inte hittat allt skoj man kan göra. Länka gärna guide till vida om nån vet vart de finns.
av Torparn12
Värmaren i min bil kan jag starta och låta gå i över 20 grader och det har aldrig varit problem med att den stannar.

Kolla på- Kul på Hjul -på YT,dom[…]

Varför inte bara köpa en läsare?

Bensinpriser v2

Iran har tydligen attackerat och satt eld på[…]

Dags för mig att byta belägg fram, har[…]