- tis 31 maj 2016, 20:11
Halloj!
Passar på att varna för att jag är otroligt novis på Volvo, och vänder mig därför till er.
Jag har nu värderat min V70 -04 på över 20 olika hemsidor, alla ger mig helt olika prisförslag.
Allt från 10.000:- till 37.000:-.
Jag tog körkort för ett par månader sedan och fick då en bil av min far.
Det jag vet om bilen är:
Det är en röd volvo v70
Fordonsår / Modellår: 2003 / 2004
Mätarställning: 25300 mil
Antar ägare: 2st
Motoreffekt: 103 KW / 140 hk
Växellåda: Manuell
Dragkrok: ja
När jag värderar den på vissa sidor så måste jag dock besvara en fråga, som jag inte lyckats med hjälp av Google, och hoppas någon här istället kan svara:
V70 Summum
V70 Bi-fuel
V70 Premium
V70 Business
V70 Comfort
V70 Kinetic
V70 Momentum
Hur vet jag vilken jag har?!
Gällande värderingen;
Nybesiktigad, alla papper finns.
Påbackad, och har en liten buckla snett till vänster nedanför regplåten bak.. mer ett hål än en buckla tbh.
Bilen har blivit "nycklad" på förardörren, 15cm repa som syns om man tittar noga.
Här är den enda bilden jag har, kan givetvis få fram fler om jag bara vet vad jag ska kolla efter.
http://imgur.com/9QUyQMh
Passar på att varna för att jag är otroligt novis på Volvo, och vänder mig därför till er.
Jag har nu värderat min V70 -04 på över 20 olika hemsidor, alla ger mig helt olika prisförslag.
Allt från 10.000:- till 37.000:-.
Jag tog körkort för ett par månader sedan och fick då en bil av min far.
Det jag vet om bilen är:
Det är en röd volvo v70
Fordonsår / Modellår: 2003 / 2004
Mätarställning: 25300 mil
Antar ägare: 2st
Motoreffekt: 103 KW / 140 hk
Växellåda: Manuell
Dragkrok: ja
När jag värderar den på vissa sidor så måste jag dock besvara en fråga, som jag inte lyckats med hjälp av Google, och hoppas någon här istället kan svara:
V70 Summum
V70 Bi-fuel
V70 Premium
V70 Business
V70 Comfort
V70 Kinetic
V70 Momentum
Hur vet jag vilken jag har?!
Gällande värderingen;
Nybesiktigad, alla papper finns.
Påbackad, och har en liten buckla snett till vänster nedanför regplåten bak.. mer ett hål än en buckla tbh.
Bilen har blivit "nycklad" på förardörren, 15cm repa som syns om man tittar noga.
Här är den enda bilden jag har, kan givetvis få fram fler om jag bara vet vad jag ska kolla efter.
http://imgur.com/9QUyQMh

- By XRay89