Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av miniräknare
Hej.
Jag hade en tråd tidigare om just armstöd (mellan förarsätena) i/till Volvo XC70 2002 (oak). Jag har letat tillförbannelse efter det, är det nån som vet? eller vart man kan få tag på en ny sådan? nån sida? har provat med Bilia i Eskilstuna samt Bildeve i Helsingborg utan nån lycka. Har även letat på Bildelsbasen utan tur. Skulle vara så tacksam om det är nån som antingen har en ny sådan liggandes, eller har vetskapen om en sida där det finns sådana, har dock hört att det kan finnas på nån amerikansk sida, men ingen lycka.
Hoppas på nått bra svar om detta.

Med vänlig hälsning.
av andersuw
Föreslår att du skickar ett PM till soe69 här på forumet och hör dig för om hans möjligheter att hitta ett begagnat i bra skick åt dig för rimliga pengar. Det skulle förvåna mig om han inte kan ordna detta. Enligt min erfarenhet handlar det om en synnerligen hjälpsam och pålitlig person som tar mycket måttligt betalt för sina tjänster.

Min gissning är att din dragkrok inte blir go[…]

Alternativet till att nyckeln finns i bilen ä[…]

XC60 MY27

Det beror på att jag / vi inte tror på[…]

Hej, jag har problem med att jag får felkod […]