- lör 11 jul 2015, 09:06
V70 2006 automat.
- Ska köpa TRW bromsskivor via bildelaronline24.
Sitter och klurar på vilka bromsbelägg som är bäst.
Det nämns på dom flesta att det inte är förberett för slitvarningskontakt.
- Jag gissar på att jag inte behöver detta då enda kabeln jag har är till ABSen.
* STARK
* NK
* ABE
* MAPCO
* DELPHI
* BARUM
* BOSCH
* METZGER
* ATE
* LPR
* TRW
* BREMBO
* JURID
Av dessa så funderar jag på...
* BOSCH Bromsbeläggssats, skivbroms framaxel ATE Anti-skrik-plåt ... 18,5mm ... 427kr
* TRW Bromsbeläggssats, skivbroms DTEC COTEC framaxel Dammreducerade bromsbelägg ej förberdd för slitv. ATE ... 18,5mm...618kr
Men blir ju besviken att inte TRW har antiskrik? Hellre det än dammreducerat känner jag. Eller finns det vettiga antiskrik produkter jag kunde komplettera med? Fast antiskrikPLÅT lät ju inte som det bästa heller, mina gamla belägg har något påklistrat tror jag.
Volvo Original kanske inte är så mycket dyrare?
- Ska köpa TRW bromsskivor via bildelaronline24.
Sitter och klurar på vilka bromsbelägg som är bäst.
Det nämns på dom flesta att det inte är förberett för slitvarningskontakt.
- Jag gissar på att jag inte behöver detta då enda kabeln jag har är till ABSen.
* STARK
* NK
* ABE
* MAPCO
* DELPHI
* BARUM
* BOSCH
* METZGER
* ATE
* LPR
* TRW
* BREMBO
* JURID
Av dessa så funderar jag på...
* BOSCH Bromsbeläggssats, skivbroms framaxel ATE Anti-skrik-plåt ... 18,5mm ... 427kr
* TRW Bromsbeläggssats, skivbroms DTEC COTEC framaxel Dammreducerade bromsbelägg ej förberdd för slitv. ATE ... 18,5mm...618kr
Men blir ju besviken att inte TRW har antiskrik? Hellre det än dammreducerat känner jag. Eller finns det vettiga antiskrik produkter jag kunde komplettera med? Fast antiskrikPLÅT lät ju inte som det bästa heller, mina gamla belägg har något påklistrat tror jag.
Volvo Original kanske inte är så mycket dyrare?
V70N 2006 D5 Automat
- By morfarginko