- lör 13 jun 2015, 10:48
Hej.
Äger en S60 2002 som jag tänkte montera ovanstående vinge på.
Vingen fick jag tag i begagnad.
Nu till problemet.. bilen den satt på är skrotad och borta.
Och jag har letat och letat på internet inkl Volvos hemsida men hittar ingen beskrivning på hur den ska monteras.
Mailat och även ringt till Volvo men dom kunde inte hjälpa mig med monteringsanvisning.
Ful lösning är att beställa en ny vinge och sen kopiera monteringsanvisningen men känns inte rätt..
Finns både Servicesats och Monteringsats som ska passa till den vingen.
Monteringsatsen var fel och passade inte.
Den innehöll typ skruv, distansrör, montagetape X 2 och kostade ca 500kr ! ! :0 :0
Så har någon en likadan vinge i Örebro / Västerås / Eskilstuna eller en monteringsanvisning som kan hjälpa mig vore det guld ! :) :)
Tack på förhand !
/WD
Äger en S60 2002 som jag tänkte montera ovanstående vinge på.
Vingen fick jag tag i begagnad.
Nu till problemet.. bilen den satt på är skrotad och borta.
Och jag har letat och letat på internet inkl Volvos hemsida men hittar ingen beskrivning på hur den ska monteras.
Mailat och även ringt till Volvo men dom kunde inte hjälpa mig med monteringsanvisning.
Ful lösning är att beställa en ny vinge och sen kopiera monteringsanvisningen men känns inte rätt..
Finns både Servicesats och Monteringsats som ska passa till den vingen.
Monteringsatsen var fel och passade inte.
Den innehöll typ skruv, distansrör, montagetape X 2 och kostade ca 500kr ! ! :0 :0
Så har någon en likadan vinge i Örebro / Västerås / Eskilstuna eller en monteringsanvisning som kan hjälpa mig vore det guld ! :) :)
Tack på förhand !
/WD
Senast redigerad av 1 WD666, redigerad totalt 0 gånger.