- sön 21 dec 2014, 22:41
-Lundgren-
Hej! Jag har en xc70 ocean race 2006a bensinare. I dagarna tickade mätaren till 16000 mil = precis inkörd. Jag har automatlåda. Bilen köptes när den gått ca 15200 mil och då gjorde förra ägaren 16000 mil service (olja, filter m.m) är det vid 18000 mil nästa service är? Vad ska göras då?
Är mycket nöjd med bilen, automatlådan växlar fint och den tar sig fram bra på alla underlag. Man sitter även som en kung i den, både fram och bak.
Har funderingar på om jag ska xenon konvertera mina tre extraljus. Det är tre st nbb 225 or med halogen. Är det svårt att göra själv? Om jag lämnar in hos en firma skulle de ta runt 700 per lampa att konvertera.
Börjar även bli dags för nya dubbdäck, de jag har nu sjunger på sista versen. Tips på några bra? Kör i jämtland mestadels.
Om jag vill byta ut högtalargallren på dörrsidorna, hur gör jag då?
Med vänlig hälsning, Lars
Är mycket nöjd med bilen, automatlådan växlar fint och den tar sig fram bra på alla underlag. Man sitter även som en kung i den, både fram och bak.
Har funderingar på om jag ska xenon konvertera mina tre extraljus. Det är tre st nbb 225 or med halogen. Är det svårt att göra själv? Om jag lämnar in hos en firma skulle de ta runt 700 per lampa att konvertera.
Börjar även bli dags för nya dubbdäck, de jag har nu sjunger på sista versen. Tips på några bra? Kör i jämtland mestadels.
Om jag vill byta ut högtalargallren på dörrsidorna, hur gör jag då?
Med vänlig hälsning, Lars
Senast redigerad av 1 Ticken, redigerad totalt 0 gånger.
Anledning: Fixade till rubriken. Tänk på att sätta en bättre rubrik i fortsättningen så man ser direkt vad tråden handlar om :) God Jul /Ticken
- Kör Volvo V70 T6 Polestar 329 hk
- Volvo S40 greyline 2.0T -1999 Såld
-Lundgren-