Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av hemglass
Är det extrautrustning med stolsvärme bak i v70? finns det någon sats att eftermontera till min v70 -02 8)
Användarvisningsbild
av Loner
Finns inte :(

Eftermontera går ju alltid med nån tredje parts grejor, för volvo har inga...

/L
Användarvisningsbild
av hemglass
hmm....tycker att det är lite konstigt... hade inte volvo 850 det i baksätet :?: :?: eller kan jag ha mindes fel 8)
av Frigge
850 och "gamla" V70 hade det,inte nya. Kommer dock tillbaka i nya S80 så troligtvis kommer det väl i nya V70;n oxå.
av Y.F
Frigge skrev:850 och "gamla" V70 hade det,inte nya. Kommer dock tillbaka i nya S80 så troligtvis kommer det väl i nya V70;n oxå.
En spekulation är att det är svårt att kombinera med möjligheten att helt plocka bort baksätets dynor som man ju kan göra för att få längre lastyta när man fäller baksätet. Fast det är ju möjligt att man offrar den möjligheten för att få uppvärmt i baksäte på nästa V70. Jag vet inte hur många som någonsin plockar bort baksätets dyna, men å andra sidan kanske det inte finns speciellt stor efterfrågan på eluppvämt baksäte heller. Globalt alltså, i Sverige skulle det antagligen vara en rätt populär option.

Du kan vrida lite gran och dra samtidigt, misst&[…]

Vilket pill, då har du att göra. :-) […]

Hjälp! Får felkod P030300 med den enkla[…]

Powershit lådan, läs på förs[…]