Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av doffe
Är det någon som vet om man kan ta reda på vad en bil såldes med för utr om man har chassinr? volvo v70xc 02
av Hemgårn
vadårå? Varför undrar du?
Användarvisningsbild
av CarMan
doffe skrev:Är det någon som vet om man kan ta reda på vad en bil såldes med för utr om man har chassinr? volvo v70xc 02
ja det går.
Användarvisningsbild
av Zilv
hur?
Användarvisningsbild
av G-kraft
Zilv skrev:hur?
Det är väl bara att ringa vägverket och kolla upp historiken, var bilen såldes allra första början, sedan bara kontakta de och ge de chassi nr, men om det är import då är det en annan femma..

men kan du inte se vad du har för paket nu !? eller är det extra byggt efter köpet !?
av Noodles
Vägverket??
Borde inte vilken Volvoverkstad som helst få ut uppgifter om bilen?
Min lokala verkstad skrev då ut papper på hur min V70 var konfigurerad då den beställdes, och bilen kommer inte från Dalarna från början.
Användarvisningsbild
av G-kraft
Noodles skrev:Vägverket??
Borde inte vilken Volvoverkstad som helst få ut uppgifter om bilen?
Min lokala verkstad skrev då ut papper på hur min V70 var konfigurerad då den beställdes, och bilen kommer inte från Dalarna från början.
Joo volvo kan, missa det men bilen är kanske import..eller från någon annat håll...
av Frigge
CarMan skrev:
doffe skrev:Är det någon som vet om man kan ta reda på vad en bil såldes med för utr om man har chassinr? volvo v70xc 02
ja det går.
Frågan är redan besvarad :roll:
Användarvisningsbild
av elmuppo
Visst. mejla mig chassinr:et.

//Branx
av doffe
Hemgårn skrev:vadårå? Varför undrar du?

ÖÖÖÖÖÖÖÖ är inte det här ett forum?

Koppla ur högtalarna a bak så.slippet d[…]

Inte tänkt på de på v70n med i al[…]

Bygga ”busbil”

Ja du lär ju få bra mkt mindre häs[…]

Ford hobby husbil chassinummer

Om ett fordonsidentifieringsnummer stansas in p&a[…]