- tor 14 sep 2006, 22:11
Är det någon som vet om man kan ta reda på vad en bil såldes med för utr om man har chassinr? volvo v70xc 02
Moderator: Moderatorer
doffe skrev:Är det någon som vet om man kan ta reda på vad en bil såldes med för utr om man har chassinr? volvo v70xc 02ja det går.
Zilv skrev:hur?Det är väl bara att ringa vägverket och kolla upp historiken, var bilen såldes allra första början, sedan bara kontakta de och ge de chassi nr, men om det är import då är det en annan femma..
Noodles skrev:Vägverket??Joo volvo kan, missa det men bilen är kanske import..eller från någon annat håll...
Borde inte vilken Volvoverkstad som helst få ut uppgifter om bilen?
Min lokala verkstad skrev då ut papper på hur min V70 var konfigurerad då den beställdes, och bilen kommer inte från Dalarna från början.
CarMan skrev:Frågan är redan besvarad :roll:doffe skrev:Är det någon som vet om man kan ta reda på vad en bil såldes med för utr om man har chassinr? volvo v70xc 02ja det går.
doffe skrev:Är det någon som vet om man kan ta reda på vad en bil såldes med för utr om man har chassinr? volvo v70xc 02Visst. mejla mig chassinr:et.
Koppla ur högtalarna a bak så.slippet d[…]