Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Dreamb
Var kan man hitta den billigaste bagagerumsmatta till V70?

känns lite dyrt att köpa volvo org.. för att det är bara en plastbit. :evil:
Användarvisningsbild
av Loner
vilken av mattorna? tyg, gummi, eller hårdplast?

Finns ju på skrotar om du vill ha begagnade...

/L
av Dreamb
har kollat hos skroten.. jag tror att de tar ca 550kr för hårdplast varienten, undrar om man kan hitta den billigare.
Användarvisningsbild
av Loner
Dreamb skrev:har kollat hos skroten.. jag tror att de tar ca 550kr för hårdplast varienten, undrar om man kan hitta den billigare.
Dyker ibland upp på tradera och blocket.

/L
av matzen10
Men kostar den så mycket? Till S60 ville "min" firma ha 750:-.
Ok att V70 är lite större därbak men inte kan den väl kosta såå mycket mer?

M V H
---> M
av Hemgårn
dryga 750kr för gummimattan och 200 spänn mer för den vändbara i textil/gummi. Jag köpte ny matta till bagageutrymmet. Hämtade den idag. Helt ok. Att komma under 500kr lär va svårt. Om du står ut med en ful och antagligen lite skadad eller hittar en knäppis som inte vet vad han borde ta för mattan så kanske. :twisted:
Användarvisningsbild
av Loner
Hemgårn skrev:dryga 750kr för gummimattan och 200 spänn mer för den vändbara i textil/gummi. Jag köpte ny matta till bagageutrymmet. Hämtade den idag. Helt ok. Att komma under 500kr lär va svårt. Om du står ut med en ful och antagligen lite skadad eller hittar en knäppis som inte vet vad han borde ta för mattan så kanske. :twisted:
Jag hittade en sån knäppis på tradera, köpte en spritt ny textil/gummi för 300:- inkl frakt.

/L
av Hemgårn
Loner skrev:
Hemgårn skrev:dryga 750kr för gummimattan och 200 spänn mer för den vändbara i textil/gummi. Jag köpte ny matta till bagageutrymmet. Hämtade den idag. Helt ok. Att komma under 500kr lär va svårt. Om du står ut med en ful och antagligen lite skadad eller hittar en knäppis som inte vet vad han borde ta för mattan så kanske. :twisted:
Jag hittade en sån knäppis på tradera, köpte en spritt ny textil/gummi för 300:- inkl frakt.

/L
Spritt ny?!?!? vafa* var den stulen då?! De kostar ju för in i helvotti 995:- annars. Volvo Original?
Användarvisningsbild
av Loner
Hemgårn skrev: Spritt ny?!?!? vafa* var den stulen då?! De kostar ju för in i helvotti 995:- annars. Volvo Original?
Japs helt orörd.. folk säljer ibland grejor som blivit "över" från tjänstebilar :roll:

/L
av Hemgårn
jävl** då köpte jag min till överpris då. ;)

Har precis avslutat ett litet test, drog en hjulmu[…]

Ford hobby husbil chassinummer

Kom ihåg att du måste göra en reg[…]

Vaccumslangar till 940

Hej! Kan man köra med siliconslang från[…]

Hej! Har plockat ut inredningen i bagaget på[…]