- mån 17 feb 2014, 17:31
Jag och en kompis installerade igår dragkrok på min bil, några lampor bak fungerade inte av någon anledning när vi skulle testa allt, idag när jag var iväg och körde och parkerade utanför affären så märkte jag att jag inte kunde låsa bilen, skitsamma tänkte jag för jag skulle bara in snabbt. Sätter mig för att starta bilen, bilen är helt död, INGET fungerar. Efter ett litet tag fungerade det av någon anledning utan att jag gjort något. Ahapp, ut på motorvägen igen, då smackar det till 2 ggr och saker börjar lysa men slocknar direkt, jag stannar vid sidan av vägen och kollar om jag kan hitta några meddelanden. Inget. Så jag fortsätter köra, då händer det igen, men denhär gången går hastighetsmätaren och varvmätaren helt åt helvete, visade att jag körde i 200 och låg på varv som inte ens finns. Åker hem direkt och stänger av bilen, försöker starta bilen, död igen. Går och drar minuspolen från batteriet, och letar efter trasiga säkringar en stund, inga som var trasiga. sätter tillbaka minuspolen och bilen startar igen utan problem.
Någon som varit med om detta?
MVH
Någon som varit med om detta?
MVH
- By Wakki