Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Lövet
USA importer hela högen så det är bara att ta Carfax på dem. Med tanke på hur slitna förarstolarna är så misstänker jag att det kan stå nåt helt annat på Carfax än på Blocket som mätarställning.
andreas_lofgren skrev:USA importer hela högen så det är bara att ta Carfax på dem. Med tanke på hur slitna förarstolarna är så misstänker jag att det kan stå nåt helt annat på Carfax än på Blocket som mätarställning.
Ja, det var otroligt vad den firman lyckats hitta bilar från 05-07 som bara gått runt 4000 mil... :lol:
Det syns ju så väl på bilderna hur sliten skinnklädseln är. Det lär finnas fler "ålderstecken". Bara att hoppas att bilen förblir osåld.
llesrof skrev:Annonsen är borta.
Då får vi hoppas att Biltrean Outlet i Uppsala har tagit sitt ansvar och tagit bort bilen och inte sålt den till någon ovetande stackare. Att sälja skruvade bilar är ingen bra reklam (även om det var ett "förmedlingsuppdrag").

Det är fortfarande samma ägare på bilen som när jag startade tråden så nu var det alltså 3:e gången(!) han försöker lura iväg bilen med felaktig mätarställning trots att han blivit konfronterad flera gånger av potentiella köpare och folk här från forumet! Sicken skurk!
Användarvisningsbild
av SvenB
Att inte karln ger sig! Om han inte anser sig ha givit för mycket för bilen förlorar han inte på att vara lite ärligare.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 15
Lös jord i b230a

Under insuget på min b230a sticker det upp e[…]

Är väldigt vanligt med fel på h&[…]

Startproblem

Tycker det lutar starkt åt ett nytt batteri.

Tvättade bilen för första gån[…]