Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av NCR
matzen10 skrev: Det är åtminstone en jädra massa länder jag har i min. Om det sedan är 24 vet jag faktiskt inte. Men å andra sidan är jag inte intresserad av att smååka i Moldavien :P
M V H
---> Matz
Vilken himla tur!

Annars hade du kanske känt dig lurad menar jag... :P
av SnartXC90ægare
Min dealer sa att hela europa fanns men att det sedan inte gick att byta værdsdel. Ingen ide med privatimporterade med RTI då?!

Ingen som har prøvat den nya hårddiskbaserade RTI:n. Har hørt att den gamla er ganska slø? :?:
Användarvisningsbild
av CarMan
VolvoB20 skrev:
CarMan skrev:
NCR skrev:Jag fick denna igår på posten: http://www.automotorsport.se/nyhetsmall ... sion=34757 för 4700:- inkl frakt från dustinhome.se.

Jösses så nöjd jag är! :D
hur många länder klarar mineskortet?
för det är väll den modellan som har allt på dvd 6 sen får man lägga in på mineskortet det man för stunden fill ha?
Har sett man säljer den med 2 Gb minne så man får med 24 länder ned på gatunivå redan förladdat.

Alla svenska kameraskåp kan man ladda ned fritt och ladda in såg jag också.

En fråga, om man köper RTI för 20.000, får man med hela europas 24 länder i grundpriset?
Det är europa & det ligger på 3 DVD skivor.
alla länder är inte med. Det är ju Navteck som gör dom & dom gör nästan alla andra GPS skivor också, så det lär ara samma länder som alla andra har. vilke det exakt är finns att läsa på http://www.volvocars.se
Användarvisningsbild
av VolvoB20
CarMan skrev:
VolvoB20 skrev:
CarMan skrev: hur många länder klarar mineskortet?
för det är väll den modellan som har allt på dvd 6 sen får man lägga in på mineskortet det man för stunden fill ha?
Har sett man säljer den med 2 Gb minne så man får med 24 länder ned på gatunivå redan förladdat.

Alla svenska kameraskåp kan man ladda ned fritt och ladda in såg jag också.

En fråga, om man köper RTI för 20.000, får man med hela europas 24 länder i grundpriset?
Det är europa & det ligger på 3 DVD skivor.
alla länder är inte med. Det är ju Navteck som gör dom & dom gör nästan alla andra GPS skivor också, så det lär ara samma länder som alla andra har. vilke det exakt är finns att läsa på http://www.volvocars.se
Ok, tack för infon. letade på volvocars men lyckades inte hitta infon. hittar inte mycket info där alls, som tex, vilka format tar stereon, kan man se digitaltv, vad är utväxlingen på högsta växeln osv. tunnsått med info.

Men det skiter väl köpare i idag kanske så därför finns inte sådant att hitta.
av SnartXC90ægare
Køper man nu så ær ju RTI:n hårddiskbaserad från och med MY07??? Kommer det verkligen DVD med dååå? :shock: :shock:
av SnartXC90ægare
Well det dær ær væl uppdateringar før de gamla? Om ett par veckor får jag veta hur den hårddiskbaserade RTI n fungerar. Orkar inte ringa volvohandlaren om ænnu en detalj. Han krackelerar nog...
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Välkommen ut i trafiken

Varit ner och fått igång kylan i bilen[…]

Den borde ju verkligen fått heta ID.7. Ja […]

Icarsoft cr max och Biltemas dosa för Volvo.

Ett körnslag och en vänsterborr så[…]