Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

jonny692 skrev:Jag skulle vilja kunna spela ifrån mobilens 3.5 uttag och även ett usb minne( inte samtidigt dock :) ), funkar det på nåt sätt med denna Aux adapter eller får man hitta på nåt annat då?

Mvh Jonny
Utan att ha läst igenom hela denna tråd vet jag att det du vill göra fungerar med en sådan http://www.caraudiocenter.se/shop/ljud- ... ace-detail

Har satt in en sån i min S60 och i en V70. Lätt att koppla in och placera i handskfacket i mittkonsolen. USB/SD-kort/AUX.

Fördelarna är att det är prisvärt och att rattknapparna fungerar. Nackdelarna som jag stött på är att för att kunna köra AUX måste man dra ur USB-stickan då den "går före" i enheten. Därtill får man som väldigt ofta missljud om man har laddare inkopplad mellan telefonen som man spelar AUX ifrån och bilens 12v-uttag samtidigt. Dessutom lyckas det ibland komma upp ett ERROR meddelande när jag använder denna, troligen då man byter låt för fort, men det återgår efter att man kört på annan ljudkälla ett tag. Vet inte om det felet sitter i interface-enheten eller min bil dock.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Slänger in en fråga och hoppas att de[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]