Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Janne3
En kompis köpte biltemas dyrare sats för 1190 med Lcd display.ska hjälpa han montera i helgen ,är de lika lätt att montera sensorerna fram?tänkte inte montera i list utan ikofångar plasten ,finns de markeringar på insidan vart de ska sitta (har aldrig sett en v70 eller s80 som haft sånna moterad fram finns de som orginaltillbehör till dessa) tacksam för svar (H)
Användarvisningsbild
av #27
Janne3 skrev:En kompis köpte biltemas dyrare sats för 1190 med Lcd display.ska hjälpa han montera i helgen ,är de lika lätt att montera sensorerna fram?tänkte inte montera i list utan ikofångar plasten ,finns de markeringar på insidan vart de ska sitta (har aldrig sett en v70 eller s80 som haft sånna moterad fram finns de som orginaltillbehör till dessa) tacksam för svar (H)

Vad är de för bil och åsmodell??

05 (v70) och framåt har markeringar var man ska borra..

Monteringsanvisning till volvos sats.
http://vccs.volvocars.se/accessories/ii ... 76adac44ce
Användarvisningsbild
av Janne3
Samma som min V70 03a
av Kena
Backvarnare alltså allvarligt, lär er köra istället.
Användarvisningsbild
av exup
Kena skrev:Backvarnare alltså allvarligt, lär er köra istället.
Jag har backsensor på min,ingenting som jag hade beställt vid sidan om kanske,utan att det ingick i momentumpaketet.Men det är rätt skönt att kunna backa intill nåt när man fickparkerar och va säker på att man INTE kommer att backa på bakomvarande.Jag skulle vilja se dej backa intill bakomvarande 10cm snabbt å lätt.
Användarvisningsbild
av greeeken
exup skrev:
Jag har backsensor på min,ingenting som jag hade beställt vid sidan om kanske,utan att det ingick i momentumpaketet.Men det är rätt skönt att kunna backa intill nåt när man fickparkerar och va säker på att man INTE kommer att backa på bakomvarande.Jag skulle vilja se dej backa intill bakomvarande 10cm snabbt å lätt.
Nu ska vi ta det lugnt.
Varör inte ut o köra för att se vem som är bäst?
Rakt fram eller i kurvor spelar ingen roll.
Lets get it oooooon
Användarvisningsbild
av exup
greeeken skrev:
exup skrev:
Nu ska vi ta det lugnt.
Lets get it oooooon
Varför inte backa?Den som backar närmast en vägg vinner :lol:
Användarvisningsbild
av greeeken
exup skrev:
greeeken skrev:
exup skrev: Jag har backsensor på min,ingenting som jag hade beställt vid sidan om kanske,utan att det ingick i momentumpaketet.Men det är rätt skönt att kunna backa intill nåt när man fickparkerar och va säker på att man INTE kommer att backa på bakomvarande.Jag skulle vilja se dej backa intill bakomvarande 10cm snabbt å lätt.
Nu ska vi ta det lugnt.
Lets get it oooooon
Med eller utan sensor :-p
av Infide
Montera drag om ni skall backa intill väggar, så kan man köra tills det tar i, har alltid jag gjort (iofs bara med 740n, haha)
Användarvisningsbild
av exup
greeeken skrev:
exup skrev:
greeeken skrev: Nu ska vi ta det lugnt.
Lets get it oooooon
Med eller utan sensor :-p
Givetvis så kommer jag att FET fuska i att ha den på :twisted:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 23
Trasig Renault Scenic