Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av hedlung
matzen10 skrev:
Det är en tjejbil med andra ord :mrgreen:

---< Matz
Aahh! :evil:
Kände på mig att det var nåt lurt med den där snygga blondinen till försäljare... Grrr! :x
hedlung skrev: Antingen går det inte eller så är jag........
Sicken tur att det inte gick iallafall!! :D :D :D
av OrsonGbg
matzen10 skrev:
KuLLeN skrev:hedlung:
du har varken 603 eller 803! du har en nyare modell vet ej vad den heter, men en sån där platt så man kan ha en tjick handväska bakom :D
Det är en tjejbil med andra ord :mrgreen:

---< Matz
Ouch... Det där var elakt sagt :lol:
Användarvisningsbild
av deska
i de dolda (vadis) menyerna kan man ändra "auto locking" väl? Fundera rpå om man behöver skriva in nån aktiveringskod då eller om det bara än att välja "on"??? Och exakt hur kommer man in i dessa menyer?? Har fått beskrivet att det skall vara: vrid på tändning + sätt på färddatorn (antar man menar vrid på ratten eller tryck på read knappen??) slå av tändning sätt på tändning igen och tryck "back-enter-back" (vilka knappar är detta??)
av S60AWD2.5T
deska skrev:i de dolda (vadis) menyerna kan man ändra "auto locking" väl? Fundera rpå om man behöver skriva in nån aktiveringskod då eller om det bara än att välja "on"??? Och exakt hur kommer man in i dessa menyer?? Har fått beskrivet att det skall vara: vrid på tändning + sätt på färddatorn (antar man menar vrid på ratten eller tryck på read knappen??) slå av tändning sätt på tändning igen och tryck "back-enter-back" (vilka knappar är detta??)
Läs i den andra tråden som du postat...
Användarvisningsbild
av deska
S60AWD2.5T skrev:
deska skrev:i de dolda (vadis) menyerna kan man ändra "auto locking" väl? Fundera rpå om man behöver skriva in nån aktiveringskod då eller om det bara än att välja "on"??? Och exakt hur kommer man in i dessa menyer?? Har fått beskrivet att det skall vara: vrid på tändning + sätt på färddatorn (antar man menar vrid på ratten eller tryck på read knappen??) slå av tändning sätt på tändning igen och tryck "back-enter-back" (vilka knappar är detta??)
Läs i den andra tråden som du postat...

japp har gjort det :) postade här först bara. tackar
av el Toro
hej på er.
nu blev jag nyfiken. dessvärre tycks inte längre länken fungera.
någon som känner för att dela med sig av pdf-filen?
Användarvisningsbild
av VOLVOS60
Jag skulle oxå vilja ta del av pdf-filen om någon kan skicka? för att länken verkar inte fungera
Användarvisningsbild
av jea_99
tack för tipset
När min analoga visar 110 så visar stereon 104 =5-6% :D
har en hu-601
min kompis har en hu-803 men han har andra menyer någon som vet hur dem funkar :cry:
Användarvisningsbild
av håret
farmerswalk skrev:Ja! Nu kom jag in men när jag trodde jag hittat rätt visar min display bara upp till 10 km/t sedan blir det 1E eller 1F eller nått liknande. Efter det står det radions volym och troligen hur mycket den kompenserar för hastigheten i bilen.
:oops:

Som jag sa förut så e man väl dum i huvet......

Tomas
samma sak händer i min. menyerna stämmer inte helt annorlunda på min än kompisens bil.....
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
12 voltsuttag krånglar

Är det oberoende av vad du stoppar in i det, […]

Service Subaru XV

Var igår på verkstaden med våran[…]

V50 2,4 bensin, konstigt fel