Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av KnotVillage
Finns det någon här med bluetooth på sin dice? Fast det står i rubriken verkar det inte finnas någon med det!!...
av Thomas J
Finns ju Vida/Dice med BT och alla språk för 1300kr. Är det någon som använt den?
Vad kan man gör? Ja är nybörjare och vill veta mer :wink:
av KnotVillage
Thomas J skrev:Finns ju Vida/Dice med BT och alla språk för 1300kr. Är det någon som använt den?
Vad kan man gör? Ja är nybörjare och vill veta mer :wink:

?? hade inte du dice?
av KnotVillage
Ok. Jag har inte lyckas hitta någon dice med BT. Rubrikerna stämmer inte. Tänk på att du måste ha XP SP3 eller Vista business. Jag kör Ultimate med XP mode. Det var inga problem alls förutom att jag råkade sabba min firmwire då jag använde den samtidigt som jag uppdaterade. Bilder och rubriker stämmer typ aldrig på aliexpress.
Användarvisningsbild
av greeeken
Old KnotVillage skrev:Ok. Jag har inte lyckas hitta någon dice med BT. Rubrikerna stämmer inte. Tänk på att du måste ha XP SP3 eller Vista business. Jag kör Ultimate med XP mode. Det var inga problem alls förutom att jag råkade sabba min firmwire då jag använde den samtidigt som jag uppdaterade. Bilder och rubriker stämmer typ aldrig på aliexpress.
Sabab firmwaren? Har du fixat det eller köpt ny?
av KnotVillage
greeeken skrev:
Old KnotVillage skrev:Ok. Jag har inte lyckas hitta någon dice med BT. Rubrikerna stämmer inte. Tänk på att du måste ha XP SP3 eller Vista business. Jag kör Ultimate med XP mode. Det var inga problem alls förutom att jag råkade sabba min firmwire då jag använde den samtidigt som jag uppdaterade. Bilder och rubriker stämmer typ aldrig på aliexpress.
Sabab firmwaren? Har du fixat det eller köpt ny?

Fick med 5.5 och hade 5.0. Men nu saknar den helt FW och jag kommer inte in på den.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

@EbbevonVolvo , Verkar vara en framtida popul&au[…]

Bilen offline

Min har tappat anslutning mitt på dagen p&ar[…]

Sota ur partikelfilter i Vida

Så är det. Filtret skall bytas efter 12[…]

@Nobby , Brukar finnas diverse skruvar i karossen[…]