Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Patterstrikern
Monterade volvos ipodadapter i min kärra.
Skulle vara riktigt snittsig så jag tryckte dit en ipod dockstation i
ett av facken mellan stolarna, när ipoden inte är i täcks docken av
gummimattan som liger i botten av facket.
Riktigt snyggt blev det, men det funkade inte :shock: :cry: .

Utan dockstationen funkar det klockrent, men det skulle vara grymmare att kunna docka ipoden istället för att hänga den i en sladd...
Någon som har testat detta och har en lösning på det?
av Sid
Finns det inte passiva hållare? För mig jag såg sådan nånstans, återkommer om ja hittar länk.
av Teemu
Sid skrev:Finns det inte passiva hållare? För mig jag såg sådan nånstans, återkommer om ja hittar länk.
kolla på http://www.brodit.se dom kanske har...
av Sid
Där fanns det med ja :)
av bult
Är det någon som vet om Harman Kardon Drive & Play funkar att koppla in. 1998:- på BRL
Användarvisningsbild
av Bosa
Min kusin har en V40 -04 med en HU655, kan det tänkas att ipodadaptern fungerar till den stereon också?
Användarvisningsbild
av Jocke S.
Beträffande i-pod-adaptern så ringde jag den lokala bilia-verkstaden för att göra en pris-förfrågan på utrustning samt installation av i-pod-adapter.

Detta skulle kosta (minns inte exakta summor nu) någonstans mellan 3.500.- och 4.500.- beroende på om bilen var utrustad med CD-växlar-kabel (eller vad den heter)... :???:

Vissa V70N är utrustade med kabel'n och vissa inte... :cry:

Det dumma var att dom inte kunde se i deras system om bilen var utrustad med kabel´n eller ej!

Kan jag själv kontrollera om jag har denna kabel monterad i bilen?
Isåfall...var och hur? :roll:
Användarvisningsbild
av Jocke S.
eller? (I)
av jonzeboy
bult skrev:Är det någon som vet om Harman Kardon Drive & Play funkar att koppla in. 1998:- på BRL
Beror på var du ska koppla in den... Du har ju ingen line in på din volvo stereo....
Isåfall så måste du köpa nåt i stil med http://www.discountcarstereo.com/detail.aspx?ID=665
Så att du får en låg nivå...
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Du har väl sökt hjälp igen på[…]

Nja, riktigt så enkelt är det inte. Ja[…]

Fungerar det med vaccumslang?

Har samma problem, bilen var inne på verksta[…]