Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Loner
Beror lite väder o vind, men vingen gör nytta men inte så mycket att dem motiverar ett inköp bara för att slippa smuts på rutan, däremot blir bilen snyggare.

/L
Användarvisningsbild
av Svein2
Hei.
Jeg har en V70XC 2001 mod. Kunne tenkt meg å sette på en vinge, det er veldig pent. Det hender jeg kjører med skiboks om vinteren. Må jeg sette skiboksen enda lenger fram hvis jeg setter på vinge. Bilen er etter min mening penest når skiboksen sitter litt bak på taket.
Kunne det være mulig å sende en monteringsanvisning til Norge også.
[email protected]
Användarvisningsbild
av Loner
Ja du måste ha skidbopxen lite längre fram, annars tar vingen i boxen..

Anvising kommer i din mail :)

/L
Användarvisningsbild
av Jimmy Svensson
Miche_kna skrev:
Loner skrev:Nä det tror jag inte, det jag har är en PDF scannad direkt från original montageanvisingen!

/L
Tackar! Det var mycket bättre kvalitet på den du skickade! (B)

Då ska man bara se om man kan få hålen på rätt ställe... har ingen borrmall.

Man ska tydligen sätta något för originalbromsljuset också... har inget, men räcker det med den absolut mörkaste toningsfilmen man hittar?
Har du fixat detta......jag har missat denna tråd
Annars får du komma till Ronneby o låna
av Klasson
Har fått min takvinge från http://www.wsrp.se ser precis ut som orginal vingen,
men för halvapriset ! det var ingen monteringsanvisning med men det har jag fått nu av Loner Tack tack
av NCR
A80TD skrev:Jag undrar om denna vinge gör så att bakluckan inte blir så snabbt nedsmutsad, eller om den bara är en stylinggrej? :)
Ni som har kört både med och utan vinge, har ni märkt någon större skillnad?
Ingen som helst nytta. Enbart utseende.
av Moody
Klasson skrev:Kan någon maila mig en bruksanvisning till vingen, [email protected]

Mvh // Henke
Bruksanvisning? Känns som en sådan inte skulle vara alltför komplicerad...sorry :D (förstår du menar installationsanvisning)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10

Är det en volvofälg?

Är Tesla Y verkligen på 360 l? J[…]

Felkod B5

Hej allihop! Vi var och kollade på en XC60[…]

Välkommen ut i trafiken