- ons 23 maj 2007, 22:58
#106487
Aeron lite dyr enligt mig, oftast gått rätt så långt när det är humana priser. En vanlig 9-5 tar kål på garantin då jag förmodligen chippar den. Felet med vevhuset ger mig ingen bra "feeling".
Tycker personligen att V70 ligger i bättre prisklass sett till min ekonomi, kan få en bil som gått mycket mindre till lika peng. Den är rymlig, den är stilren (Med ett par fälgar och tonade rutor 8) ), provåkt en nu föresten och den gick bra enligt mig. Har väll sina fel men inget som tar kål på mig tror jag, kommer förhoppningsvis hitta ett exemplar som är fin och välvårdad.
Vi får se, spekulant på min egen bil imorgon så hoppas den försvinner. För nu vill jag verkligen ut och kika på bilar =)
Kena skrev:Kan bara konstatera att det finns kvalitetsbrister även på Volvo, men det är lättare att byta styrleder eller vad det nu må vara än att återskapa nått som är sönderrostat.Jo känns som att alla bilar har sina brister, inget är perfekt :!: Men frågan är ju vad som är roligast att hålla på med, känns som att V70 motorn är mer att lita på för mig just nu. Ang saaben så har vi den förlängda motorgarantin som förbrukas vid lite missar i serviceboken, och gud vet hur många som är lite för sen med sina servicar.
Aeron lite dyr enligt mig, oftast gått rätt så långt när det är humana priser. En vanlig 9-5 tar kål på garantin då jag förmodligen chippar den. Felet med vevhuset ger mig ingen bra "feeling".
Tycker personligen att V70 ligger i bättre prisklass sett till min ekonomi, kan få en bil som gått mycket mindre till lika peng. Den är rymlig, den är stilren (Med ett par fälgar och tonade rutor 8) ), provåkt en nu föresten och den gick bra enligt mig. Har väll sina fel men inget som tar kål på mig tror jag, kommer förhoppningsvis hitta ett exemplar som är fin och välvårdad.
Vi får se, spekulant på min egen bil imorgon så hoppas den försvinner. För nu vill jag verkligen ut och kika på bilar =)
Ohh La la...