Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Rillee
Kommer nog köra på en billig fm-sändare tills car2pc släpper en version till hu-650. Tittade innan på PA11-VOL men med den får jag ingen användning av knappar i ratten och på stereon, för med car2pc dosa så kopplas de till usb :)
av Dark_Vader
Har du kollat på IMIV? (http://www.imiv.ca)

Visserligen en ipodadapter men även med en extra ljud och en video ingång och som passar alla HU-modeller.

Jag har en i min och jag skall köra åt "andra hållet" och bygga en carputer bara för att jag har adaptern ;)
av Dark_Vader
Okej, läste inte så noga på ditt sista inlägg (det om priset) - vet inte vad PA11 kostar men IMIV går på runt 129 dollar = en dryg tusenlapp. Beställ fort dock om du blir sögen - de kommer att ha ett uppehåll i leveranserna from fredag eller något pga av att det fattas kablar till Ipoden (Som du kanske ändå inte kommer använda). :P
av Alminjo
Riktigt spännande projekt!! kommer nog bevaka detta o väntar med spänning på resultat :lol:
av mulb
Mycket imponerande! Bra jobbat! :D
Användarvisningsbild
av greeeken
Hänt nått nytt i denna front?
Användarvisningsbild
av Rillee
Tyvärr har jag gått och brutit benet så det har inte blivit så mycket jobbat på bilen. Men jag har funderat på att sätta in en sådan här
Bild
Bild
så blir det precis som bmw idrive :D
Användarvisningsbild
av greeeken
Det var tråkigt att höra.
LoL din BMW wannabe.
Vad kostar denna del?
Användarvisningsbild
av Rillee
Provade med tjejens fm-sändare, ljudet blev ju inte så bra. Så nu funderar jag på att köpa en PA11-VOL, någon annan som är oxå är sugen på att beställa?
Användarvisningsbild
av greeeken
Rillee skrev:Provade med tjejens fm-sändare, ljudet blev ju inte så bra. Så nu funderar jag på att köpa en PA11-VOL, någon annan som är oxå är sugen på att beställa?
Vad är en PA11-Voll?
gissar på nån slags kabel man kopplar bak på sin radiodel i bilen?
Vad var det som itne var så bra med ljduet?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10

Laddade batteriet direkt på polerna med din […]

Har haft samma, bytte olja och filter Haldex gen. […]

I Polen kostar ett rutbyte på en 850 ca 1900[…]

Vilka motorer var våt kamrem?

Vilka av motorerna i V60 har kamrem i oljebad?