Angående rejs, :evil: Så utmanade jag en blåhårig dam i en daewo vid stoppljusen i morse.. :twisted: Jag vann överlägset! (fast det är ju inte säkert att hon deltog

// Jiha
Moderator: Moderatorer
jiha skrev:Det verkar lösa sig med både rails och däck, vi är en "rätt" stor kund till lokala volvo-åf här.. 8) (vem sa att det inte lönar sig å gnälla??) Men vi får väl se på tisdag när det är leverans.Grattis till att det ser ut att lösa sig med rails och däck! :)
// Jiha
Brainded skrev: Men! jag börjar på en ny arbetsplats om några veckor och ska då få min livs första tjänstebil, känns rätt skönt :DVad blir det då om man får fråga?
Brainded skrev: Klart hon deltog, varför skulle hon annars ha en Daewoo?Är det så här de talar om oss Volvonördar på BMW-forum?
Brainded skrev: /Anders - som nu loggar ut och åker till sthlm.Det var ett omfattande polispådrag på E4:an i höjd med Järva Krog vid 12-snåret. Var det du det var ute efter? Du måste lyckats ta dig ut på den oöppnade motorvägen redan vid Dragon Gate för att komma fram så snabbt, för genom Björklinge går det inte att åka så fort utan att bli förevigad...
Välkommen till fjollträsk, förresten!Tack! I fredags när jag kom ner så var jag så glad att jag flyttat ifrån hetsen, igår när jag var i mitt esse ute på tranebergsbron så ville jag åka hem och hämta flyttlasset :roll:
Brainded skrev:Oschaktat? När vi åkte hem från sportlovet för två veckor sedan så märkte jag inte att det var oschaktat.
Vid Dragon Gate är det inte ens färdigschaktat så ta sig ut på nya e4 där blir tyvärr en omöjlighet.
/Anders
När jag släpper upp bromspedalen knarrar[…]