Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Walle
Teemu skrev:
Hellrider skrev:
åklagarn skrev: :D fattar du fortfarande inte eller? :D
Nä han hittar förmodligen inte kalkylatorn på datorn... kan upplysa att du trycker på start-program-tillbehör-kalkylator,sen måste man slå in lite siffror å så,,Men glöm det,det e nog ingen idé
Behöver inte en kalkylator för att räkna ut dom överpriserna många verkstäder tar ut, men ser på ett enkelt papper när jag kan spara pengar. Påstår ni nu också att inte ens en auktoriserad verkstad följer serviceprotokollen??
Och sedan är det väl en aning onödigt med personliga påhopp?? Men det kanske man får utbildning på hos en auktoriserad verkstad med överpriser? Eller vad går annars dom dryga 2400kr det skiljer på märkesverkstäderna?
Ja, för inte verkar dom ge utbildning i rättstavning :!: :?:
av Hellrider
Walle skrev:
Teemu skrev:
Hellrider skrev: Nä han hittar förmodligen inte kalkylatorn på datorn... kan upplysa att du trycker på start-program-tillbehör-kalkylator,sen måste man slå in lite siffror å så,,Men glöm det,det e nog ingen idé
Behöver inte en kalkylator för att räkna ut dom överpriserna många verkstäder tar ut, men ser på ett enkelt papper när jag kan spara pengar. Påstår ni nu också att inte ens en auktoriserad verkstad följer serviceprotokollen??
Och sedan mupp mupp är det väl en aning onödigt med personliga påhopp?? Men det kanske man får utbildning på hos en auktoriserad verkstad med överpriser? Eller vad går annars dom dryga 2400kr det skiljer på märkesverkstäderna?
Ja, för inte verkar dom ge utbildning i rättstavning :!: :?:
Hoppas dom ger bidrag till dig,så du lär dig att användahjärnan när du inte har något vettigt att säga,,vem e det du lipar över som har stavat fel?

Sitta och irritera sig över stavfel på ett forum så måste man ju ha grava problem iaf
Användarvisningsbild
av Danneman
Helt seriöst Hellrider, du har en "lätt" aggressiv ton i dina inlägg som jag inte tror kommer vara dej till fördel under din tid här på forumet.
Se det här som ett litet tips bara. Annars kan du läsa under : http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?t=2
:lol:
av Hellrider
Danneman skrev:Helt seriöst Hellrider, du har en "lätt" aggressiv ton i dina inlägg som jag inte tror kommer vara dej till fördel under din tid här på forumet.
Se det här som ett litet tips bara. Annars kan du läsa under : http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?t=2
:lol:
lättja
av toma-s
Hellrider. Det här forumet är inte för att visa hur tuff man kann vara.
Det är när man har problem med bilen
av Hellrider
toma-s skrev:Hellrider. Det här forumet är inte för att visa hur tuff man kann vara.
Hmm du har nog mottagit missuppfattad information om du tror att man är tuff när man får försvara sig mot några bonnläppar på ett forum.
vv uppdatera dig
av åklagarn
Teemu skrev:
Hellrider skrev:
åklagarn skrev:
allvarligt talat förstår du fortfarande inte mitt inlägg?
av Hellrider
åklagarn skrev:
Teemu skrev:
Hellrider skrev:
Ingen idé han fattade inte ens att han behövde en miniräknare
av Teemu
Ni får gärna tro att jag inte kan räkna eller vad ni vill, men har fått ett pris på servicen och fått det på papper. Sedan om det går ihop eller inte är inte mitt problem då jag har fått ett fast pris. Servicen kommer ju att göras enligt protokollet och det är det som är det viktiga anser jag. Görs inte servicen enligt protokollet så kommer jag inte ens att betala det dom offererat. Därmed har jag sagt mitt i detta ärende och ni kan fortsätta med era larverier om miniräknare med mm.
Användarvisningsbild
av Danneman
Hellrider skrev:
toma-s skrev:Hellrider. Det här forumet är inte för att visa hur tuff man kann vara.
Hmm du har nog mottagit missuppfattad information om du tror att man är tuff när man får försvara sig mot några bonnläppar på ett forum.
vv uppdatera dig
Hellrider... Det är just sånna saker jag menar: "Bonnläppar" osv...
Flera, nästan alla, av dina inlägg innehåller personangrepp av något slag.
Detta är pejstat direkt från "Forumregler"

• Du går med på att inte posta något störande, stötande, vulgärt, hatiskt, hotande, sexuellt anspelande eller något annat material som kan tänkas bryta mot någon tillämplig lag. Skriv inget som kan vara kränkande för enskild person. Vi moderatorer behöver inte motivera varför ett inlägg raderas eller varför en avstängning har skett. Följs reglerna och du agerar med allmänt hyfs skall det nog inte vara några som helst problem.

• Behandla övriga medlemmar av forumet med respekt.

Du uppträder väldigt lustigt.
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 54

jag startar bilen. står stlla när jag g[…]

V90 Meka själv

Det är väl inga konstigheter med dessa,h[…]

Hej, Jag köpte en 2014s Volvo v60 för un[…]