Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av oldtimersmc
oldtimersmc skrev:Även jag har blivit bränd av en dålig LMM så skulle kunna tänka mig att den är boven i sammanhanget känner igen en del av symtomerna .
Gick så långt att jag på inrådan av "alla" köpte mig ett Gasspjäll, läs här http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 6r#p436490
Även om du inte orkar läsa hela tråden vilket jag rekomenderar så läs sammanställningen i slutet (avvikande färg)
av jaob
sådär.
hade inga problem i morse med bilen när jag starta den så jag gissar på att den går som den ska nu.
Var och lämna tillbaka biltemas LMM och det va inga problem att lämna tillbaka den.
Är nöjd med att dem inte håller på och strular när man ska lämna tillbaka något som vissa andra kan göra. Dock va det ju lite dåligt att deras LMM inte funka som den skulle, Men det får man väl kanske räkna med när det är halva priset och dem kanske inte är kontrollerade lika bra som en orginal LMM.
av jaob
mattiash skrev:Verkar som din laddtrycksgivare som troligen har gett upp, Den sitter vid intercoolern.
Laddtrycksgivaren kostar ca 1000 kr och ca 300 kr för arbete. BSR tog 1900 kr :-)-)
Vad snackar du om ?
Bilen går ju som den ska och det var LMM som det va fel på skrev jag ju.
Knarr vid rattutslag

Det var drivknut och styrväxel.

Har en V40 D2 2015 som strular för mig. Nylig[…]

Stefans 968

Nya skivor i fram monterade. IMG_1301.jpeg Bes[…]

Selekt garantin gäller ej hyrbil

Du tolkar skrivningen på fel sätt. Ga[…]