- fre 24 feb 2012, 23:18
strålkastarmotorn passar inte från -05 heller så just nu kör jag med de manuella justeringarna som följde med...
Moderator: Moderatorer
barkis69 skrev:Har fortfarande INTE fått mina svarta från skruvat.se... Först vad de 29/2 sen blev de 2/4 och sen 24/4 och sista datumet jag fick var 10/5. Nu verkar dom ju vara slut hos vparts och hova oxå. Letade på nätet för att kanske köpa dom från utlandet typ Tyskland men hittade inget direkt. Blir väl till att vänta o vänta o vänta..... :( :( :(Om du hade läst vad jag skrev i tidigare inlägg om dessa leverantörer.
Niklas0123 skrev:Om du hade läst vad jag skrev i tidigare inlägg om dessa leverantörer.Jo jag läste det men nu beställde jag dom från billigaste stället och det var ju skruvat.se. I dagsläget spelar det nog ingen roll var jag beställer dom ifrån, eftersom det är samma strålkastare vi pratar om så lär hova, vparts, skruvat och bilupplysningen förmodligen oxå ha samma leverantör. Så att avbeställa från skruvat och sen beställa från bilupplysningen lär ju inte göra att jag får dom fortare.
Bilupplysningen.se levererade 2 dagar efter beställning.-)
llesrof skrev:Det är sällan eller aldrig eftermarknaden har bättre smak än de som designat bilen från början.Så sant som det är sagt.
Lindh_ skrev:Någon av er som bytt till dessa som har xenon original?Jag vet att detta är ett gammalt inlägg, men NEJ, glöm det.