Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

CarMan skrev:
PeterR skrev:Byt batteri.
//Peter

Sluta up med dom där dumma tipsen, jag blir tokig på alla som hela tin envisas mad att skriva att man ska byta batterier.

Nästa gång nånskriver byt batterie så kräver jag att ni förklarar hur det hängerihopp ! Hur kan ett batter göra exakt det felet trådskaparen har på sin bil...

Håller med!
Användarvisningsbild
av Mabuse
Tungviktarn skrev:
CarMan skrev:
PeterR skrev:Byt batteri.
//Peter
Nästa gång nånskriver byt batterie så kräver jag att ni förklarar hur det hängerihopp ! Hur kan ett batter göra exakt det felet trådskaparen har på sin bil...
Håller med!
Spelar det någon roll, om det nu är så att batteribytet löste problemet?
Användarvisningsbild
av wissel
Nej det spelar ingen roll alls, Batteriet orsakar ALDRIG fel. Sådesså dummer. :P
Bara skojjar förstås.
Men ett ruggigt bra tips är trots allt, börja med att kolla ditt batteri hmm hmm hmmm, trots att det aldrig är orsaken
till nånting överhuvudtaget nånsin aldrig..... :-O)
Hej!

Fick tipset :idea: av Bilia Haga Norra ”byt batteri” vid en felkod ”spökkod enl. Bilia” som återkom efter radering.
Inte hjälpte det med nytt batteri. ??:-/
Felet låg på ett helt annat plan som Bilia inte löste. :shock:
Vid byte av växellåda ”extern firma” försvann felet och förmodligen låg felet i en dålig elkontaktövergång som togs isär och återmonterades vid bytet. :???:

Lennart

Körde den genom biltvätten. Blev v&aum[…]

Backlampa

Jovisst, men så enkelt är det inte i de[…]

Byta dragkrok

Hej! Jag funderar på om det är möj[…]

Jag ger Stegra 3v till max, say no more....