Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Brainy
Tack Xioz! Det där såg ju mycket snyggt ut!

Sen grabbarr kanske vi kan återgå till ämnet och sluta diskutera hurvida folk har bil eller om det verkligen går att göra på en stereo för 10-tusentals kronor nu när vi fått det bevisat? :)

mvh
Anders
av CANBus
Ser inte ett skit om jag ska vara ärlig!
Användarvisningsbild
av Brainy
De fungerade när jag kikade, förhoppningsvis är det väl bara ett tillfälligt fel.

mvh
Anders
av CANBus
Funkar...........inte!
av Addict
Reddiz har nog blivit sur och raderat bilderna...
av CANBus
Eller så finns det ingen som gjort detta vilket jag inte tror och bilderna föressten hänvisar bara till nått blaj.
Man kanske skulle sätta in en S80N DIM i bilen, man behöver bara testa skära av 2 instrumentbrädor och limma ihop..men det är det ju VÄRT!!
av Addict
CANBus skrev:Eller så finns det ingen som gjort detta vilket jag inte tror och bilderna föressten hänvisar bara till nått blaj.
Man kanske skulle sätta in en S80N DIM i bilen, man behöver bara testa skära av 2 instrumentbrädor och limma ihop..men det är det ju VÄRT!!
Jo Reddiz på SVXC.se har gjort detta... Gå in där å fråga honom om du inte tror oss...
av Micklo
Ser inte heller bilderna :(

Ska porova kolla lite senare, sarjen är iaf beställd och kommer till veckan... Lägger upp bild så fort jag fått dit den...

Blev en lång och "intressant" tråd det här :D Men de e bra... Skriv på...

Mvh
Micke
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9

Men kan nån klargöra, eftersom dom &a[…]

v60 polestar 2017 originalfälg

Hej, säljer dessa otroligt eftertraktade v60 […]