Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av A80TD
Driver64 skrev:Åh, det är bara kul att få hjälpa till! :mrgreen:
Ja, tack och bock för den bilden. Jag begrep inte att de skulle sitta den vägen.
Användarvisningsbild
av ER
Letar man på bildelsbasen så kan man hitta dom för 25kr/st. Liksom mycket annat godis man "behöver".
Användarvisningsbild
av Cimmen
ER skrev:Letar man på bildelsbasen så kan man hitta dom för 25kr/st. Liksom mycket annat godis man "behöver".
Det var vad jag gav hos min volvohandlare ;)
Användarvisningsbild
av Bosa
Angående artikelnummer så har ju Sparkz redan gjort ett inlägg med nummer får både höger och vänster. ;)
Sparkz skrev:V: 30647009
H: 30647010

typ 25:- st.
Användarvisningsbild
av Cimmen
På tal om det har någon fått fram art. nummret på den STORA kartalogen?
av OrsonGbg
Sitter de orignalmonterade på någon årsmodell? Min 04:a har sådana, givetvis kan de ju vara eftermonterade, men är mest nyfiken.
Användarvisningsbild
av Loner
Nä sitter inte original från volvo, utan isf monterade hos din ÅF och ingår i deras standard.

Bilbolaget ÖSD t.ex sätter alltid in gummimattor även fast bilarna levereras med tygmattor från volvo.

/L
Användarvisningsbild
av forbo
Sorry att man drar upp en gammal tråd.

Köpta sådana luftriktare. Men det är ju inget förborrat eller så?

Bara att borra ett hål men blir ju lagom kul att pilla en mutter på plats inne i länkarmen.

Sen sitter det nån anna plast ivägen men det gå ju iofs att såga bort en bit av den.

Bild
Användarvisningsbild
av Driver64
Har inte den där plasten "som sitter i vägen" på din bil samma funktion som de "gamla" luftriktarna?
Hastighetsmätare 760

Är tyvärr inte sånt hjul i dessa m[…]

Löjliga priser XC70

https://www.tradera.com/item/1001/715984444/volvo-[…]

Bytte tändspole det första jag gjorde. I[…]

Volvo appen

Fler som fått problem att starta värmar[…]