- lör 13 jan 2007, 12:42
min s60 sänkte jag och gjorde 4-hjulsinställning, bak gick det inte att få till en bra camber så bakhjulen lutar in lite i överkant. begränsad ja
det sliter däck på insidan men det får man ta!
Bosa skrev:ok, såg inte att han hade problemet med både sommar- och vinterhjulen.KuLLeN skrev:det skulle ju kunna vara fälgarna som är boven? vad har du för fälgar? provat med andra? blir det likadant med vinterhjulen?MartinS skrev:Däckmärkena är inget konstigt. Pirelli P Zero Rosso, Gislaved NF2 och Goodyear UG500.Borde inte vara fälgarna eftersom det sker både på sommar och vinterdäck, tvivlar på att han har samma fälgar på sommar och vinter. V40n jag hade slet bakdäcken med följd av fjällmönster som var ganska rejält men det löstes med hjulinställning men det är ju redan gjort ett par gånger på Martins. V70n är väl ganska begränsad vad gäller inställning för bakvagnen också har jag för mig, brukar det ställa till problem när man sänker?
/Martin
min s60 sänkte jag och gjorde 4-hjulsinställning, bak gick det inte att få till en bra camber så bakhjulen lutar in lite i överkant. begränsad ja