Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CarMan
haxpet skrev:Den gröna lampan på spaken för regnsensorn är svår att se om den lyser, i alla fall på dagen. Man måste titta ganska rakt emot den för att se att den lyser, redan med lite vinkel så är det svårt att se.
Jag kan ju till lägga att det sitter en stor rund sak, med tuta imitten ivagen. Så man har ju svårt at se den där gröna lampan på knappen.
av haxpet
CarMan skrev:
haxpet skrev:Den gröna lampan på spaken för regnsensorn är svår att se om den lyser, i alla fall på dagen. Man måste titta ganska rakt emot den för att se att den lyser, redan med lite vinkel så är det svårt att se.
Jag kan ju till lägga att det sitter en stor rund sak, med tuta imitten ivagen. Så man har ju svårt at se den där gröna lampan på knappen.
Jag kan ju tillägga att jag är så lång att jag ser spaken fast det finns en ratt där. :)

Men vinkeln på spaken gör att lampan på knappen syns dåligt när den lyser om det är ljust ute. Man måste titta ganska rakt mot knappen för att se det.

Jag får ingen träff på detta &[…]

Det finns ingenting som ska köras in län[…]

V70 2014 D4 181 hk motorlampa

Jag gjorde precis det jobbet i måndags. Ja, […]

Jag har bytt EGR-ventil och rengjort EGR-kylaren p[…]