Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Noodles
Framtiden 8)
Användarvisningsbild
av CarMan
Teemu skrev:vad är det för "ballfaktor" med TV i bilen överhuvudtaget? Är ju betydligt bekvämare att sjunka ner i soffan och slå på en film. Bättre strunta i TV i bilen och ta sig hem säker istället är min åsikt.
det är en sån där grej man kan visa grannen :wink:
av Teemu
tror iaf att min granne skulle bli mer impad av en ordentlig hemmabio i vardagsrummet än en liten skärm i en bil... :lol:
av NCR
Teemu skrev:tror iaf att min granne skulle bli mer impad av en ordentlig hemmabio i vardagsrummet än en liten skärm i en bil... :lol:
Hon måste vara tjej... :lol:
av Teemu
man kan ha kul med tjejer... :wink:
Användarvisningsbild
av Volvov70
Klipp den vita kabeln vid NÄRA GPS enheten längst bak till vänster i skuffen och dra fram en strömbrytare så kan du bryta GPS signalen så fungerar TV:en ;-) och när du slå på Signalen igen är det som vanligt !
Fungerar för mig som har CD NAVI.....
/ML
Användarvisningsbild
av Brainy
Så enkelt fast vi tidigare i tråden fick veta att det absolut inte går :lol:
/Anders
av NCR
Brainded skrev:Så enkelt fast vi tidigare i tråden fick veta att det absolut inte går :lol:
/Anders
Så är det ju jämt, bara man pressar lite så dyker det upp massor av lösningar. Sen kan man som sagt diskutera lämpligheten att se på tv medan man kör, men nu var det ju lösningen vi var ute efter så frilins behöver inte sätta igång och tugga fragda nu...:)
Användarvisningsbild
av frilins
NCR skrev:
Brainded skrev:Så enkelt fast vi tidigare i tråden fick veta att det absolut inte går :lol:
/Anders
Så är det ju jämt, bara man pressar lite så dyker det upp massor av lösningar. Sen kan man som sagt diskutera lämpligheten att se på tv medan man kör, men nu var det ju lösningen vi var ute efter så frilins behöver inte sätta igång och tugga fragda nu...:)
Lugn, jag har sagt vad jag tycker, konstigt bara att man tydligen är ensam om säkerhetsaspekter...
Blir alltid lika förvånad över hur man kan spy galla över andra i trafiken men när det gäller en själv så har man ett otroligt rymligt samvete och tror sig vara stålmannen, patetiskt!
Fast Volvo delar min åsikt tydligen eftersom dom satt dit spärren, eller? :roll:
Användarvisningsbild
av CarMan
/Anders
nja, du har nog inte läst alla inlägg.
det står att det inte går att programera bort via vida
& längre ner stpr det att det är lätt på CD-rom systemet & knepigare på DVD-systemet
Vilken mjukvara har ni?

Två saker som jag tycker blev annorlunda eft[…]

3G släcks

Jag fick svar från Volvo förra å[…]

Jag har konstaterat att vårt campingbord, so[…]

S40 1.8f ac problem

Kan nämna att det är samma in/utlopps di[…]