Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av kez_style
åsaboe skrev:
kez_style skrev: Ja du vissa e nog rika... jag e en "fattig" student... 21 år o äger min första bil någonsin... :)
Jisses kez_style, när jag var 21 hade jag en väldigt många år gammal Simca 1500... :wink:

Det är inte förrän nu, 5 år efter passerandet av gubbaåldersstrecket, som jag lyckats ta mig upp genom årsmodellerna till en nästan ny Volvo.

Lycka till med din nya fina bil! Du blir säkert nöjd, bortsett från att det inte är en BiFuel är valet gott! :wink:
hmm bifuel var inne på den fakitskt men det var erbjudande på 140 hk variatned endast... hehe tack... funderar på ditec behandling... ngn som gjort d? o hur mycketkostar d ungefär?
Användarvisningsbild
av Jensen
Volvo Limited Edition är inte en massa lagerbilar som blivit över från årsmodell 05, utan en variant som Volvo tagit fram.
Bilen är även framtagen för att möta konkurrensen från ex nya Passaten,
Saab 9-3 Kombi mm.
Priset är ett nettopris som Volvo bestämt och bilarna har en väldigt begränsad optionslista.
Bilen har egentligen ett Additionpaket och priset är även förmånsgrundande.
Bilen är även framtagen för att Volvo sista tiden tappat en hel del tjänstebilsförare.
av NCR
kez_style skrev: 21 år o äger min första bil någonsin... :)
kez_style skrev:Ögonlock, Nedlackning, trimmning
Nähä!?? 21 år?? :lol: :wink:

Sorry, kunde inte låta bli... :lol: Min egen första bil var en genomrostig Volvo 145 från 1972....så lycka till!
Användarvisningsbild
av kez_style
NCR skrev:
kez_style skrev: 21 år o äger min första bil någonsin... :)
kez_style skrev:Ögonlock, Nedlackning, trimmning
Nähä!?? 21 år?? :lol: :wink:

Sorry, kunde inte låta bli... :lol: Min egen första bil var en genomrostig Volvo 145 från 1972....så lycka till!
hehe den köpte du säkert utan lån oxå ;) det har itne jag gjort :) tack :)

Jag har också ny på gång fr&arin[…]

ÅF GLT/Turbofjädrar?

VOC fram sänker inget, då får du […]

Hej Jag ser att det portproblemet har funnits l&au[…]

Är det någon som har den senaste MMM2 s[…]