- lör 06 sep 2008, 14:51
För att ta lös den på en manuell trycker man ned knoppen och vrider den ett kvarts varv, sen drar man den rakt upp. Men jag har aldrig sett någon i trä till manuella lådan. Till automat finns det, tror dock inte man tar lös den på samma sätt.
Volvo har riktigt bra ljud i sina bilar. Har läst att Volvo blivit framröstat som märket med bäst ljudsystem orginalmonterat.
Om du tycker 603 spelar bra, prova lyssna på en med 803 och premium sound systemet. :)
mercury-50 skrev:Okey ..tack så mycket bilder kommer under dagen på bilen/ fälgarna.Manuell eller automat??
Kan man byta växelspaksknopp...sitter som faaa. skall man dra upp eller vrida för att lossa? Orginalet är fult o jag vill ha en i en annan stil med dörrpanelerna "trä". Riktigt roligt att sitta i bilen o läsa manualen o kolla vad som finns . Har nu maskinpolerat bilen sedan lagt på "Hagmans sealer" Stereon är en 603 o har förvånansvärt bra ljud för att vara fabriksgrejor.
Mvh Stephan
För att ta lös den på en manuell trycker man ned knoppen och vrider den ett kvarts varv, sen drar man den rakt upp. Men jag har aldrig sett någon i trä till manuella lådan. Till automat finns det, tror dock inte man tar lös den på samma sätt.
Volvo har riktigt bra ljud i sina bilar. Har läst att Volvo blivit framröstat som märket med bäst ljudsystem orginalmonterat.
Om du tycker 603 spelar bra, prova lyssna på en med 803 och premium sound systemet. :)