Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av samcan
Fyllde 26 i decembras, har haft min T5 i några år nu (sen 2002) mycket fin bil ! fast nu använder jag v70 offtare då de blir lättare med barntillbehören :) hehe.

( W00w mit 100drade inlägg, det här måste firas !!!! )
av cgo
jag 24 damen 23 än men samma årgång och äger bilen tillsammans...e min andra bil efter en saabisch som jag hade ett år ungefär.. haft denna sedan i sommras och inte mogen heller för kombi än men känner behovet men bra vid ikea och andra ställen då man kan sätta stopp för inpuls handling av stora saker.. inte jag då utan andra ägarn :lol:
av herbe
vet inte om det e jag som e oerhört mogen för min ålder eller om jag valde fel bil från början, men har en V40, men funderar på att byta till en S60 för att jag inte behöver kombin även om det e oerhört skönt att ha när man har hundar och när man handlar eller kör datorer(vilket jag ändå aldrig gör), tror S60 är roligare att köra och den är på många sätt skönare att köra långt med,
jag är btw 22 år =P
av dimster
Köpte min första S60 när jag var 21. Är inne på min andra nu och är 23.
DennisCA's Volvo 850 -97

Det ser ut så, jag hittade på Skandix […]

Udda specade bilar

En S60 T5 AWD MY21 med R-Design-exteriör och[…]

Är det versionen som ofta benämns som &r[…]

Har antagligen inte hänt något katastro[…]