Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Brainy
Micklo skrev:Nu funkade den... Oj vad stor den blev :shock:
Ett tips är http://www.imageshack.us där du kan välja vilken storlek du vill ha på bilden. Så slipper jag göra det i efterhand ;)

mvh
Anders
av DaAddez
Brainded skrev:DaAddez: Krävs inloggning.

Mvh
Anders
Bli medlem då!

Haha jaja, han har iaf fräs runt radio, CCM, telefon ..
av Johan D
CANBus skrev:
T-Röd skrev:ja men herre gud du fattar väl vad han menar.....
Nej förklara gärna det..
Jag kan inte i min vildaste fantasi fatta varför man skulle vilja skära i delar för tio tusentals kronor, för att....vaddå? sätta fast en sarg? :roll:

Riktigt tråkig ton från dig. Om du nu inte fattar grejen är det väl bättre att du inte skriver något i tråden.
Alla andra verkar ju fatta direkt.
Men du kanske aldrig satt på delar från en nyare bil än den du har.
av Micklo
Tack för tipset Brainded...

Och Thomas, jag ser gärna en bild!!! Och jag lägger upp en så fort sargen åker på... jag har bestämt mig för att prova iaf... :D

188kr plus frakt kan man ju unna sig för lite -05:a "lukt" i den gammla -01:an :D :D :D
av CANBus
Johan D skrev: Riktigt tråkig ton från dig. Om du nu inte fattar grejen är det väl bättre att du inte skriver något i tråden.
vaddå tråkig? och vem har sagt at jag ens har en bil, vad har du fått det ifrån?
ja, det jag fattar är, att det ÄR ingen som satt dit en sådan sarg genom att skära sönder paneler för tusentals kronor, jag är övertygad att man kan klistra eller tejpa den på befintliga panel utan åverkan, just pga att ingen vill eller kan, men hur snyggt blir det då tror du??
Användarvisningsbild
av Brainy
Kan inte bara du länka direkt till en bild så vi får se utan att behöva regga oss?

mvh
Anders
av Johan D
CANBus skrev:
Johan D skrev: Riktigt tråkig ton från dig. Om du nu inte fattar grejen är det väl bättre att du inte skriver något i tråden.
vaddå tråkig? och vem har sagt at jag ens har en bil, vad har du fått det ifrån?
ja, det jag fattar är, att det ÄR ingen som satt dit en sådan sarg genom att skära sönder paneler för tusentals kronor, jag är övertygad att man kan klistra eller tejpa den på befintliga panel utan åverkan, just pga att ingen vill eller kan, men hur snyggt blir det då tror du??
Att du inte ens har en bil - stärker ju inte direkt dina argument.
Att kapa/skära i en def enhet - handlar knappast om tusentals kronor.
Jag tycker du borde stunta i att kommentera i trådar - när du inte har något att tillföra.
Om det blir snyggt eller inte kanske vi kan lämna åt trådskaparen eller någon annan som har provat. Jag fundrar helt klart själv på att prova.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Men kan nån klargöra, eftersom dom &a[…]

v60 polestar 2017 originalfälg

Hej, säljer dessa otroligt eftertraktade v60 […]

Motorn tappar kraft och dör.

Sökte lite på nätet. Finns lite om[…]

Mercedes EQB 300 4Matic 2023 Svart