Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Mayhem
Tack för alla goda råd. Det finns så många objekt att man blir villrådig. Man kan ju inte åka och titta på allt fastän det verkar intressant. Det finns s60 2.5T -04:or som gått ca 15000 mil för ca 120' medan en del begär nästan detsamma för 01:or.
av Sevak
Mayhem skrev:Tack för alla goda råd. Det finns så många objekt att man blir villrådig. Man kan ju inte åka och titta på allt fastän det verkar intressant. Det finns s60 2.5T -04:or som gått ca 15000 mil för ca 120' medan en del begär nästan detsamma för 01:or.
Mayhem vad tycker du om min bil? http://www.blocket.se/vi/13975361.htm?ca=14_s
av Mayhem
Den verkar vara i bra skick men jag har nog bestämt mig för en s60. Lycka till med försäljningen Sevak
av Sevak
Mayhem skrev:Den verkar vara i bra skick men jag har nog bestämt mig för en s60. Lycka till med försäljningen Sevak
Köper du bilen innan söndag får du den för 88 000 med vinterdäck. Det är ju ett kap;)
Användarvisningsbild
av Jensen
Sevak skrev:
Mayhem skrev:Den verkar vara i bra skick men jag har nog bestämt mig för en s60. Lycka till med försäljningen Sevak
Köper du bilen innan söndag får du den för 88 000 med vinterdäck. Det är ju ett kap;)
Kom igen nu, nu får du väl ändå ge dig.Du länkar till din bil i var och vartannat inlägg.
Försök att förstå att ingen här vill köpa din bil, hur fin den än verkar vara, tyvärr så är det så här med S80 dom är helt osäljbara , sen att du skriver att den är nedlackad o omlackad huv, en matta på förarplatsen som ser ut som nån skitit på den, det ökar inte dina chanser att sälja din bil.
Bensinpump till B27A 1978?

Det ser ut som om det är någon sammanbl[…]

Såhär står det när jag googl[…]

installera dragkrok

ok, tack för det! Kollade lite mer på […]

nackdelar med Running Boards

I tillbehörsbroschyren står det fö[…]