Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av buuyuu
Hur är det med http://www.mobile.de? Jag menar som "sökmotor" för att hitta sin importbil? Jag har länge varit sugen på att plocka hem en BMW. Jag vet borde vara Volvo.... :roll:

Några generella tips?
Användarvisningsbild
av greeeken
buuyuu skrev:Hur är det med http://www.mobile.de? Jag menar som "sökmotor" för att hitta sin importbil? Jag har länge varit sugen på att plocka hem en BMW. Jag vet borde vara Volvo.... :roll:

Några generella tips?
autopower har mkt bra tipps om hur du ska göra.
finns lite läsnign där som är till nytta
Användarvisningsbild
av eltoro
tyskar--de skruvar regelmässigt ....
jag kollade några från italien och de är bättre fräschare och vet ni vad? om de är skruvade då är importörer som gör det. själv har haft 4 volvo från italien och en var dålig och inte skruvad den andra är lagom bra och inte skruvad, den tredje var en v 70 skruvad men super bra bil faktiskt det bästa av alla. den jag har nu är ej skruvad köpt på volvo i italien och kollad av svensk volvo....ja den är helt ok men konstigt nog jag fnissar efter den skruvade 00an...
av Motörhead
Janne3 skrev:Nu tror ja du luras , jag har också hatt Ford,vid 25000 mil är de ju skroten som väntar för en sådan, tror inte man kan lura många bilintreserade att en sådan bara gått 4000 mil :lol:

:lol: Håller med fullständigt!! Om någon tror att en bil som har rullat 25000mil bara har gått 4000mil så förtjänar de att bli lurade :D
Som sagts ovan så finns det så många synliga saker att titta på, ratten är ett bra ex. även om den går att byta. Nedsuttna säten, lackens kondition etc.
Användarvisningsbild
av Mattias_F
Sen finns ju M-test idag för att se så inte det är ett upplagat krockat ex. man köper 8)

SKF eller Gates är nog mest en fråga om[…]

Tack för svar. Ps. Hannade i fel forum, moder[…]

Välkommen ut i trafiken

Har beställt på www.trodo.se. Det var […]

Tack för svar. Man kan ju sätta ett 120 […]